Onderscheid je in klantcontact

Klantbeleving

Klanten stellen steeds hogere eisen aan service. Het liefst willen ze je 24/7 kunnen bereiken, dat je direct antwoord geeft op hun vragen en problemen meteen oplost. De ervaring van klanten dat is waar het om draait! Hoe zorg jij voor een excellente klantbeleving? De manier waarop het contact met je klanten verloopt is cruciaal. En met de juiste kennis en vaardigheden, kun jij zorgen voor een optimaal klantcontact! Bekijk ons aanbod.

Smiley face

Beste opleider van Nederland

Smiley face

Alle Trainingen Klantbeleving

Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer

Voer efficiënte en effectieve incassogesprekken met oog voor het behoud van de klantrelatie…

Bekijk training

Telefonisch afspraken maken

Sta klanten en relaties professioneel te woord en kom snel tot het gewenste resultaat; het maken van een...

Bekijk training

Online klantcontact

Verhoog het rendement en het service level van de online klantgesprekken

Bekijk training

Klant- en servicegericht telefoneren

Ontwikkel je communicatieve vaardigheden en verbeter de kwaliteit van jouw klantcontact…

Bekijk training

Face-to-face service en klantbeleving

Zorg voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties…

Bekijk training

Digitale coach.

Grote doelen beginnen met kleine stappen. Wil je de wereld veroveren, dan moet je je daarnaar gedragen. Als management, als team en ieder individu. Op alle niveaus grijpt Coach + Result in. Dit doen we blended; een mix van klassikaal, individueel en online, bij de klant of op onze trainingslocatie.

Coach+Result digitale coach

Ons Team.

Maak kennis met het Coach+Result team! Werk je met ons samen, dan kom je deze mensen zeker tegen. Leer ze hier alvast kennen.