Acquisitie en relatiebeheer
Optimaal rendement uit klantgesprekken
Verbeter je team en ontwikkel jezelf bij Coach+Result.
Introductie
Het opbouwen en onderhouden van relaties met klanten is een belangrijk onderdeel van verkoop. Haal jij eruit wat erin zit? Hoe bind jij jouw relaties? Hoe is jouw conversie? En de omzet? Vaak kunnen je commerciële- en gespreksvaardigheden nog verbeteren. De training acquisitie en relatiebeheer leidt tot een direct zichtbare verbetering van jouw resultaten. Succesvolle relaties voor de lange termijn en meer rendement uit jouw klantgesprekken.
Result
Je richt de gesprekken met klanten efficiënt in, hierdoor benut je de beschikbare (verkoop-) tijd effectief. Verder spiegel je je goed aan verschillende klanttypen, hierdoor creëer je direct een goede sfeer en ben je een prettige gesprekspartner. Je positioneert je krachtig met een one-minute story en inventariseert de klantbehoefte grondig, zodat je je advies kunt afstemmen op de klant. Ook ga je op de juiste manier om met bezwaren en kom je snel tot het gewenste resultaat, omdat je passende gesprekstechnieken, verkooptechnieken en afsluittechnieken gebruikt.
Voor wie?
Voor professionals die maximaal rendement wil halen uit face-to-face gesprekken met klanten en prospects!
Wat ga je leren?
Een klantgesprek leiden en sturen
Krachtig positioneren met een one-minute story
Efficiënt achterhalen van de klantbehoefte
Omgaan met bezwaren
Commitment krijgen op afspraken en orders
Doorvragen en doorvraagtechnieken
Vraagthema’s en vragen stellen aan de hand van de vraagstructuur
Doorvragen en doorvraagtechnieken
Hoe wij werken
Ervaringen
Benieuwd naar incompany mogelijkheden?
Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat! Onze maatwerktrajecten zorgen voor een blijvende verbetering in jouw organisatie of team door het inzetten van de juiste mix van training en coaching, gevolgd door een proces van interne verankering.