Incompany
Maatwerk oplossingen.
Onze maatwerktrajecten zorgen voor een blijvende verbetering in jouw organisatie of team. Dit bereiken wij door het inzetten van de juiste mix van training en coaching, een persoonlijke online leeromgeving gevolgd door een proces van interne verankering. Met ons ontwikkelde verbetermodel (stappenplan) ben je verzekerd van de beste aanpak voor jouw team.
Concrete verandering realiseren
Ambitieuze doelen realiseren met behulp van onderstaande stappen.
Stap 1 Voortraject
Om het effect van een ontwikkeltraject te maximaliseren, leggen we vooraf de nadruk op het behalen van doelen en verwachtingen, het vaststellen van kennisniveaus, het kiezen van de juiste werkvormen en het afstemmen van de juiste planning. Dit wordt in het voortraject in samenspraak met leidinggevenden, HR functionarissen en de individuele deelnemer bepaald. Daarnaast stemmen wij de casuïstiek af op de organisatie, haar visie, markt en bedrijfscultuur, zodat het draagvlak voor verandering groot is, evenals het effect van alle inspanningen ter verbetering.
Stap 2 Trainen
Al onze trainingen worden toegespitst op jullie behoeften. Hoe we dit doen? Met een focus op vaardigheden die direct toepasbaar zijn in de praktijk. Tijdens de trainingen maken we gebruik van echte praktijksituaties. Een groot deel van de trainingstijd besteden we aan praktische rollenspellen. Deze zijn gericht op de eigen praktijksituatie en persoonlijke leerdoelen van de deelnemers. Wij bieden ontwikkeltrajecten aan op het gebied van verkoop, klantbeleving, management, teamontwikkeling en persoonlijke ontwikkeling.
Stap 3 Coaching
Na de training coachen we medewerkers individueel op de werkplek. We halen het beste uit iedere medewerker en zorgen dat de nieuw aangeleerde vaardigheden ook daadwerkelijk blijven beklijven. Tijdens de individuele coaching worden medewerkers gecoacht en begeleid bij het toepassen van de ‘nieuw’ geleerde vaardigheden in hun dagelijkse praktijk. Daarnaast wordt er gekeken naar de persoonlijke ontwikkeling en hoe deze verbeterd kan worden.
Stap 4 Management
Voor het management is een belangrijke rol weggelegd in het ontwikkelproces, zij zijn de stuwende kracht! We betrekken hen gedurende het gehele traject. Met individuele coaching en begeleiding zorgen managers ervoor dat de medewerkers zich steeds verder ontwikkelen en dat zij de aangeleerde vaardigheden optimaal kunnen toepassen in de praktijk.
Stap 5 Ondersteuning
Aanvullend op onze leertrajecten bieden wij extra tools aan! Zo kun je het leertraject uitbreiden met een persoonlijke online leeromgeving, online klantportaal en DISC-profielen.
Stap 6 Natraject
Na afloop van het traject ligt de focus op de overdracht van de opgedane kennis naar de werkvloer, de evaluatie van het traject en de gerealiseerde resultaten bij de deelnemers. In het natraject wordt dit in het evaluatiegesprek gezamelijk besproken. Tevens wordt er gekeken naar het intern verankeren van de aangeleerde vaardigheden.
Wat onze opdrachtgevers zeggen
“Het verbetertraject stopt niet na de trainingsdagen en er wordt gestuurd op blijvende verbetering.”
Michel Huibers
Würth Nederland B.V.
Onze Key Account Managers hebben een tweedaagse training gehad, gevolgd door individuele coaching en een eindevaluatie in de vorm van een assessment. Zelf heb ik een traject gevolgd gericht op het begeleiden en coachen van de Key Account Managers. Waarom wij gekozen hebben voor Coach+Result? Het verbetertraject stopt niet na de trainingsdagen en er wordt gestuurd op blijvende verbetering. Bovendien sluit het traject erg goed aan op onze interne opleidingsmogelijkheden bij Würth Nederland B.V.
“De samenwerking is van grote meerwaarde geweest. De verwachtingen, die we vooraf naar elkaar hebben uitgesproken zijn meer dan waard gemaakt.”
Peter van der Bruggen
Gemeente Tilburg
Tijdens het accountgesprek werd bij de opdrachtbespreking direct duidelijk dat we dezelfde taal spraken. Met praktijkvoorbeelden en het uitvergroten van cases matchen onze beelden hoe klantcontact vorm te geven. Primair hebben we gestuurd op houding en gedrag omdat dat het beginpunt is van elke klantvraag of klantreis. Het sturen op een cultuur van eigenaarschap gaf een duidelijke richting en was mede bepalend voor de vorm van ons gezamenlijke traject.
Brochure