Spring naar content

Reviews

Trots voor wie we werken.

“Het verbetertraject stopt niet na de trainingsdagen en er wordt gestuurd op blijvende verbetering.”

Michel Huibers W

Michel Huibers
Würth Nederland B.V.

Onze Key Account Managers hebben een tweedaagse training gehad, gevolgd door individuele coaching en een eindevaluatie in de vorm van een assessment. Zelf heb ik een traject gevolgd gericht op het begeleiden en coachen van de Key Account Managers. Waarom wij gekozen hebben voor Coach+Result? Het verbetertraject stopt niet na de trainingsdagen en er wordt gestuurd op blijvende verbetering. Bovendien sluit het traject erg goed aan op onze interne opleidingsmogelijkheden bij Würth Nederland B.V.

“De samenwerking is van grote meerwaarde geweest. De verwachtingen, die we vooraf naar elkaar hebben uitgesproken zijn meer dan waard gemaakt.”

Peter van der Bruggen

Peter van der Bruggen
Gemeente Tilburg

Tijdens het accountgesprek werd bij de opdrachtbespreking direct duidelijk dat we dezelfde taal spraken. Met praktijkvoorbeelden en het uitvergroten van cases matchen onze beelden hoe klantcontact vorm te geven. Primair hebben we gestuurd op houding en gedrag omdat dat het beginpunt is van elke klantvraag of klantreis. Het sturen op een cultuur van eigenaarschap gaf een duidelijke richting en was mede bepalend voor de vorm van ons gezamenlijke traject.

Wat klanten zeggen.

Wij werken voor kleine, middelgrote en grote organisaties in diverse branches. Op deze pagina vind je verschillende organisaties die samen met ons voor resultaat zijn gegaan! Onze expertise is het vergroten van de commerciële slagkracht en het verhogen van de klantbeleving, door de optimalisatie van klantcontact en het vergroten van de medewerkersbetrokkenheid.

“Hele duidelijke en uitgebreide training met voorbeelden uit de praktijk. Betrekt de groep zonder moeite en het enthousiasme is aanstekelijk. De handvatten zijn goed toe te passen op verschillende situaties, niet alleen zakelijk maar ook prive”

“Een super training, met een duidelijke en rustige uitleg. Fijn om dit gelijk te oefenen met rollenspellen met eigen collega’s. Tijdens deze rollenspellen wordt er goed geëvalueerd en tips gegeven. Een erg leerzame training!

“Effectief coachen en begeleiden is een zeer prettige en leerzame ervaring. Veel praktijkgerichte oefeningen waarbij je direct de geleerde theorie kunt toepassen. Veel handvatten en tips / tricks voor op de werkvloer. Ik kan het iedereen aanraden om deze 2 dagen te volgen.”

“Nog nooit zo’n geweldige telefoontraining gehad!!! Wat een geweldige organisatie die weten waar ze meebezig zijn. Je krijgt een traingsmap met veel informatie mee. Al na de 1e telefoontraining ben ik veel zekerder gaan bellen door alle geweldige tip van Pauline en de kennis van het bedrijf. Denken mee op functieniveau! Blij blij blij!”

“Warm welkom, gemoedelijke sfeer, leuke locatie. De communicatie curcus was erg leerzaam, goed uitgelegd, geen moment saai. Ze betrek er iedereen op een leuke manier bij. Astrid is een toppertje.”

“Esther bijt zich in je vast en laat pas los als je het helemaal snapt. In 3 dagen enorm veel geleerd en direct toepasbaar in de praktijk. Echt een trainer met passie voor haar vak. Beheerst het coachingsvak tot in de puntjes. Een investering in jezelf die zich altijd uitbetaald.”

Brochure

Download onze brochure over het verbeteren van je team

Algemene brochure

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Privacy Policy*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.