Trainingen
Trainingen klantbeleving.
Klanten stellen steeds hogere eisen aan service. Het liefst willen ze je 24/7 kunnen bereiken, dat je direct antwoord geeft op hun vragen en problemen meteen oplost. De ervaring van klanten, dat is waar het om draait! Hoe zorg jij voor een excellente klantbeleving? De manier waarop het contact met je klanten verloopt is cruciaal. En met de juiste kennis en vaardigheden, kun jij zorgen voor een optimaal klantcontact. Ben je op zoek naar een intensief traject om je klantbeleving te verbeteren? Maak dan kennis met de Beste Opleider van Nederland!
Al 10 jaar op rij de beste opleider van Nederland
Persoonlijke aandacht
Gemiddelde score 9,7
Praktijkgerichte voorbeelden
Ontdek ons trainingsaanbod.
Verbeter je team en ontwikkel jezelf
Optimaal resultaat.
Wij streven naar optimaal resultaat met onze klantbeleving trainingen. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat! Onze maatwerk incompany trajecten zorgen voor een blijvende verbetering in jouw organisatie of team. Dit bereiken wij door het inzetten van de juiste mix van training en coaching. Hiermee verbeteren we de klantbeleving op korte én lange termijn.
Klantbeleving
We starten met een training in klantbeleving voor de medewerkers. Daarbij gaan we bijvoorbeeld dieper in op klantvriendelijkheid, omgaan met grensoverschrijdend gedrag of leren we medewerkers hoe zij klant- en servicegericht kunnen telefoneren. De trainingen vinden plaats in kleine groepen van maximaal 6 personen. Hiermee zorgen we voor voldoende individuele aandacht. Tijdens de training om jullie klantbeleving te verbeteren werken we bovendien met praktijkgerichte voorbeelden.
Individuele coaching
Na afloop van de training in klantbeleving, wordt iedere medewerker individueel gecoacht. Deze coaching vindt plaats op de werkplek. Na afloop van deze coaching sessie ontvangt iedere medewerker een uitgebreid actieplan met persoonlijke doelen en acties. Zo kan iedereen met zijn persoonlijke doelen aan de slag!
Begeleiding
Voor resultaat op lange termijn is begeleiding cruciaal. Het actieplan van iedere medewerker wordt na de training intern begeleid door een leidinggevende. Leidinggevenden krijgen een training coachen en begeleiden, zodat zij medewerkers hier zo goed mogelijk in kunnen faciliteren.
Let’s go!
Ben jij er klaar voor om, individueel of met je team, de klantbeleving te verbeteren? Kies dan voor een training of traject van Coach+Result. We hebben meer dan 25 jaar ervaring en onze trainingen worden gemiddeld beoordeeld met een 9,7. Wil je meer weten? We gaan graag met je in gesprek over de mogelijkheden. Neem contact met ons op voor een gratis adviesgesprek of schrijf je direct in voor één van onze open trainingen!
Ontdek onze andere thema's
Blijvende verbetering in jouw organisatie of team
Incompany
Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat! Onze maatwerktrajecten zorgen voor een blijvende verbetering in jouw organisatie of team. Dit bereiken wij door het inzetten van de juiste mix van training en coaching.


Maak kennis met Coach+Result