

Cursus klantvriendelijkheid
Heb je moeite om klanten te binden? Of zou je graag een duurzame relatie op willen bouwen? Een cursus klantvriendelijkheid kan hier aan bijdragen. Tijdens onze cursussen leer je welke vaardigheden je in kunt zetten om de klantbeleving te verbeteren. Uiteindelijk draagt dit bij aan duurzame klantrelatie. Tevreden klanten zullen vaker bij je terugkeren. Heb jij gezorgd voor een perfecte klantbeleving? Grote kans dat ze er dan ook hun vrienden of familie over vertellen. Zo zie je dat een goede klantervaring bijdraagt aan positieve resultaten.
























Wat leer je tijdens een cursus klantvriendelijkheid?
Klantvriendelijkheid is uitgegroeid tot een breed begrip en houdt natuurlijk meer in dan enkel vriendelijk lachen naar de klant. Je kunt bijvoorbeeld aandacht besteden aan transparante communicatie of klantgericht werken. Ook online en telefonisch klantcontact speelt tegenwoordig een grote rol. Bij Coach+Result vind je meerdere onderwerpen die onder klantvriendelijkheid training vallen.
Impactvol online klantcontact
Veel klantcontact vindt tegenwoordig plaats in een online omgeving. Welke kanalen zet jij in om online te communiceren met je klanten? Tijdens de training impactvol online klantcontact leer je alles over online communiceren met de klant. Denk aan schriftelijk communiceren en een digitale boodschap overbrengen, maar ook luisteren en beantwoorden.
Klant- en servicegericht telefoneren
Een cursus klantvriendelijkheid kan ook een positief effect hebben op het telefonisch contact wat je met klanten hebt. Daar leer je alles over tijdens de training klant- en servicegericht telefoneren. In deze training doe je nuttige vaardigheden op om gesprekken te leiden en te sturen, maar ook om je stem goed te gebruiken en om te gaan met irritaties.
1000+
Trainingen gegeven
9,7
Gemiddelde beoordeling
500+
Bedrijven getraind
25+
Jaren ervaring
Cursus klantvriendelijkheid
Klant- en servicegericht telefoneren
Je krijgt maar één kans voor een eerste indruk. Met de training servicegericht telefoneren ga je voor de…
Acquisitie en relatiebeheer
Haal maximaal rendement uit jouw gesprekken met klanten en prospects en bouw goede relaties op.
Impactvol online klantcontact
Verhoog het rendement en het service level van de online klantgesprekken met deze verkooptraining.
Omgaan met grensoverschrijdend gedrag
Heb je te maken met agressie in je werkomgeving? Wil je concrete handvatten hoe om te gaan met…
Stijlflexibel communiceren (DISC)
Wil je graag meer inzicht in jouw gedragsstijl? Ben je meer extravert of introvert? Ben je een denker…
Telefonisch afspraken maken
Sta klanten en relaties professioneel te woord en kom snel tot het gewenste resultaat; het maken van een…
Impactvol presenteren
Presenteren kun je leren. Zet met plezier en zelfvertrouwen een krachtige presentatie neer. De training impactvol presenteren is…
Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer
Voer efficiënte en effectieve incasso gesprekken met oog voor het behoud van de klantrelatie.
Trainen met focus op het individu (groepen van max. 6 deelnemers)
Trainen in combinatie met individuele coaching en online leeromgeving
Trainen met praktische en herkenbare voorbeelden
Trainen bij u op locatie, trainingshuis Coach+Result of LIVE online!
Optimaal resultaat uit jouw cursus klantvriendelijkheid
Groepstraining
Inviduele coaching
Begeleiding
Over onze trainers
Onze trainers zijn enthousiast en gedreven. Wij zijn gespecialiseerd in het vergroten van de commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving en medewerkersbetrokkenheid. Wij zijn ontzettend trots dat we door Springest al zes jaar op rij tot Beste Opleider van Nederland zijn uitgeroepen. Heb je ons team al ontmoet?
Aanmelden
Zoals je ziet vind je bij Coach+Result meerdere trainingen die bij kunnen dragen aan het verbeteren van de klantbeleving. Wil je je aanmelden voor een training? Of wil je weten welke training het beste aansluit op je wensen? Neem dan contact met ons op. Je bereikt ons telefonisch op 076-231 01 00 of per mail via info@coachresult.nl. Wij zullen je – klantvriendelijk – te woord staan!