Spring naar content

Hospitality

Creëer een excellente klantervaring

Verbeter je team en ontwikkel jezelf bij Coach+Result.

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Introductie

Hoe maak je van een klant een fan? Wat kan jij doen om de relatie nu- en op de lange termijn aan jou te binden, waarbij je aan alle verwachtingen voldoet en ze daarnaast natuurlijk ook gaat overtreffen. Een ervaring creëren die blijft!

Result

Je leert wat jij kunt doen om een klantgerichte- en representatieve uitstraling te realiseren en een excellente klantervaring te creëren. Je leert wat nodig is om een professionele eerste indruk achter te laten en de klant aan je te binden. Jij leert efficiënt en effectief de klantvraag op te halen en het gesprek sturing te geven.

Voor wie?

Voor professionals die een excellente klantervaring willen creëren door alle verwachtingen te overtreffen.

Wat ga je leren?

Een professionele eerste indruk
Uniformiteit en representativiteit uitstralen door het toepassen van etiquette;
Kleding / Persoonlijke verzorging
Maximaal effect bereiken met goed stemgebruik
Klant- en servicegericht woordgebruik hanteren
Omgevingsgerichtheid; oog hebben voor omgeving
Een goede sfeer creëren en de juiste ‘toon’ zetten in het omgaan met verschillende klanttypen in telefoon en face-to-face communicatie

Hoe wij werken

Ervaringen

Benieuwd naar incompany mogelijkheden?

Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat! Onze maatwerktrajecten zorgen voor een blijvende verbetering in jouw organisatie of team door het inzetten van de juiste mix van training en coaching, gevolgd door een proces van interne verankering.