Spring naar content
Support

Jessica Kleijn

Door haar brede werkervaring in verschillende branches is Jessica zich erg bewust van de impact van klanttevredenheid. Zij luistert goed naar de wensen van de klant en handelt hier vervolgens naar. Met veel plezier en energie zet zij haar kwaliteiten in om ervoor te zorgen dat alles correct en efficiënt verloopt. Zij maakt duidelijke afspraken en komt deze ook na. Jessica is zeer klantgerichtheid en heeft een open uitstraling waardoor iedereen zich prettig voelt en men weet dat het geregeld gaat worden. Ze zegt wat ze doet en doet wat ze zegt!

De klant centraal stellen in alles wat je doet, dat is waar een goede dienstverlening om draait. Dat is waar Jessica in gelooft en als medewerker van de binnendienst streeft zij er dan ook na om de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren in alles wat ze doet. Of nu gaat om een e-mail, een rapportage of een telefoongesprek met een klant, goed luisteren naar de klant is daarbij van essentieel belang. Een klant die zich echt  beluisterd en serieus genomen voelt zal jou immers ook serieus nemen. En alleen dan zal de klant de afspraken, antwoorden of oplossingen die jij voorstelt accepteren!

‘Het is mijn werk om elk aspect van de klant-ervaring iedere dag een beetje beter te maken’