Impactvol online klantcontact
Dichtbij de klant op afstand
Verbeter je team en ontwikkel jezelf bij Coach+Result.
Introductie
Internet is inmiddels niet meer weg te denken uit het bedrijfsleven. Niet alleen de verkoop van producten en diensten, maar ook de service is grotendeels verplaatst naar online kanalen. Hierbij komen andere vaardigheden en competenties kijken. Bied jij de klant zowel online als offline een gelijkwaardige service? Is jouw houding professioneel en klantgericht? Met de training voor online communicatie met klanten zorg je ervoor dat je het juiste vaardigheidsniveau hebt. Het rendement uit jouw online servicegesprekken verbetert.
Result
Na de training voor online communicatie ken je de verschillende online kanalen en weet je ze optimaal in te zetten. Ook leer je de juiste etiquette voor zowel schriftelijk- als online live klantcontact. Daarnaast krijg je alle handvatten om ook – via het computerscherm- je boodschap met impact over te brengen naar klanten en relaties.
Voor wie?
Voor iedere professional die online communiceert met klanten of de wens heeft om online te gaan communiceren.
Wat ga je leren?
De mogelijkheden van online klantcontact
Doelgericht online kanalen inzetten
Een klantgerichte online-houding
Online-etiquette
Schriftelijk online communiceren
Actief en doelgericht online-luisteren en beantwoorden
Je digitale boodschap met impact overbrengen
Een online live klantgesprek gestructureerd opbouwen
Leren van fouten
Oefenen met presenteren
Structuur van je presentatie
Interactie met je publiek
Je presentatie nog boeiender maken
Gebruik van PowerPoint en multimedia
Stressreductie
Je voorbereiding
Plannen en inventariseren
Hoe wij werken
Ervaringen
Benieuwd naar incompany mogelijkheden?
Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat! Onze maatwerktrajecten zorgen voor een blijvende verbetering in jouw organisatie of team door het inzetten van de juiste mix van training en coaching, gevolgd door een proces van interne verankering.