Wat klanten zeggen.
Wij werken voor kleine, middelgrote en grote organisaties in diverse branches. Op deze pagina vind je verschillende organisaties die samen met ons voor resultaat zijn gegaan! Onze expertise is het vergroten van de commerciële slagkracht en het verhogen van de klantbeleving, door de optimalisatie van klantcontact en het vergroten van de medewerkersbetrokkenheid.

“Organisaties iedere dag weer een beetje beter maken.”
Dagelijks zetten wij ons in om je te ondersteunen bij het realiseren van jouw doelen. Wij geloven erin dat organisaties het verschil kunnen maken met klantcontact! Onze expertise ligt in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van de klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact.

– Sjoerd Wenselaar
Oprichter Coach+Result
Wat opdrachtgevers zeggen.
Tijdens het accountgesprek werd bij de opdrachtbespreking direct duidelijk dat we dezelfde taal spraken. Met praktijkvoorbeelden en het uitvergroten van cases matchen onze beelden hoe klantcontact vorm te geven.
Primair hebben we gestuurd op houding en gedrag omdat dat het beginpunt is van elke klantvraag of klantreis. Het sturen op een cultuur van eigenaarschap gaf een duidelijke richting en was mede bepalend voor de vorm van ons gezamenlijke traject.

Manager Klantcontactcenter Publiekszaken Gemeente Tillburg
Snel, vriendelijk en efficiënt is hoe wij onze klant graag te woord willen staan. Om hierin nog beter te worden, door middel van de juiste vaardigheden te trainen en deze ook in praktijk toe te passen, zijn wij de samenwerking aangegaan met Coach+Result. Er is een speciaal op maat gemaakt traject voor ons gecreëerd. Het is een zeer gevarieerd traject dat bestaat uit theorie, rollenspellen, coaching on the job en een certificering. Tevens is er de mogelijkheid om te trainen op verschillende niveaus. Dit maakt het voor ons interessant omdat nieuwe collega’s hierdoor makkelijk kunnen instromen, collega’s die al langer werkzaam zijn kunnen zich daarentegen ook door blijven ontwikkelen. Daarnaast zorgt het enthousiasme van de trainers ook zeker voor actieve trainingsdagen met veel interactie.

Teamleader Customer Service bij Azalp
Onze Key Account Managers hebben een tweedaagse training gehad, gevolgd door individuele coaching en een eindevaluatie in de vorm van een assessment. Zelf heb ik een traject gevolgd gericht op het begeleiden en coachen van de Key Account Managers.
Waarom wij gekozen hebben voor Coach+Result? Het verbetertraject stopt niet na de trainingsdagen en er wordt gestuurd op blijvende verbetering. Bovendien sluit het traject erg goed aan op onze interne opleidingsmogelijkheden bij Würth Nederland B.V. Komende periode verbeteren we de vaardigheden van onze Key Account Managers door iedere drie maanden aanvullende trainingen te verzorgen op basis van dit verbetertraject. Ook toetsen we in hoeverre geleerde vaardigheden worden toegepast in de praktijk. Wij zijn erg tevreden over het verbetertraject met Coach+Result!

Head Key Account Management Würth Nederland B.V.
Samen met Coach+Result hebben we voor de engineers en projectleiders uit mijn team een tweedaagse training Persoonlijk Leiderschap verzorgd. Tijdens de training hebben zij geleerd om meer te prioriteren, hoe ze om kunnen gaan met verantwoordelijkheden en hoe ze zelf de regie weten te behouden. De medewerkers zijn voor, tijdens en na de training direct aan de slag gegaan met hun persoonlijke ontwikkelingen. Deze ontwikkelingen worden natuurlijk meegenomen in onze terugkomende voortgangsgesprekken.
Aan het einde van dit jaar staan de persoonlijke coachingsessies voor iedere medewerker ingepland. Zo zorgen we voor een verdiepingsslag en een extra boost om te borgen dat het geleerde in de praktijk wordt toegepast. De medewerkers kijken uit naar het vervolg!

Manager Customer Performance & Projects KPN Whole Sale
Om bij te dragen aan een ieder zijn ontwikkeling hebben wij samen met Coach+Result diverse verbeterprogramma’s opgesteld voor de managers, teamleiders en medewerkers van Eurocept Homecare. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is ons doel en dat is ook zeker gelukt met de verbeterprogramma’s van Coach+Result! Door de praktijkgerichte en realistische situaties in de trainingen is het voor alle medewerkers eenvoudig om de geleerde vaardigheden toe te passen in de telefoongesprekken.
We kijken terug op een succesvol traject waarbij we er zeker van zijn dat we de klantbeleving met behoud van efficiëntie naar een hoger niveau hebben gebracht.

Managing Director Benelux Eurocept Homecare
Bij Coach+Result hebben de medewerkers van ons KlantContactCentrum trainingen gevolgd om een verbeterslag te maken in de gespreksvaardigheden. Aan de voorkant is er samen met Coach+Result veel aandacht besteed om de leervragen voor de training vast te stellen. Zo is de training volledig aangepast op de dagelijkse praktijk.
Als leidinggevende hebben we onze input kunnen aanleveren maar ook de medewerkers moeten vooraf aan de slag. Hierdoor ontstaat meteen commitment. Een mooi traject waarbij ook aandacht is voor de nazorg.

Assistent teamleider KCC WonenBreburg
Om een goede start te maken binnen mijn nieuwe functie als accountmanager bij KiesZon heb ik samen met Coach+Result een 1-daagse training ‘Acquisitie en Relatiebeheer’ opgesteld o.b.v. mijn wensen en behoeften. Gezien de bijzondere tijd waarin we ons nu bevinden heb ik de training live online gevolgd, dit beviel mij goed!
Nog belangrijker, de onwijs leerzame training! Door praktijkgerichte rollenspellen, geleerde vaardigheden en de gesprekstructuur direct uit te werken ben ik goed voorbereid. Met al deze oefeningen voel ik mij zelfverzekerder en kan ik daardoor overtuigender mijn klantgesprekken uitvoeren waarbij klantgerichtheid en resultaat centraal staat!

Accountmanager KiesZon
Omdat ik de training op korte termijn nodig had is de training online gegeven. Dit werkte prima. De interactie was net zoals samen in een zaal. Whiteboards en powerpoint konden ook tevoorschijn worden gehaald. Perfecte oplossing voor deze lastige tijden.
Ook de invulling van de maatwerk training sloot perfect aan op mijn wensen. Een zeer goede georganiseerde live online training. Bedankt Coach+Result!

Production Coordinator Organic Kimya Netherlands B.V.
Samen met Coach+Result een effectief programma op maat samengesteld. Een traject met praktische en interactieve trainingen en individuele coachingssessies bij ons op locatie. Ook hebben we live online trainingen aan het traject toegevoegd.
Fijn om te zien dat ook de live online trainingen praktisch en interactief praktisch en interactief zijn ingericht. Een waardevol traject en een fije samenwerking Coach+Result.

Manager HR Operations Koninkijke BAM Groep nv
Voor het serviceteam van Kober Kinderopvang is in deze tijd telefonisch contact nog belangrijker geworden! Medewerkers volgen daarom juist nu een live online training ‘Klant- en servicegericht telefoneren’ bij Coach+Result.
Onze medewerkers zijn enthousiast over de online leerwijze. Ze ervaren de training als interactief en kunnen de vaardigheden gelijk in de praktikj brengen. Zo kunnen we onze klanten nog beter te woord staan. Bedankt Coach+Result!

Teammanager Kober Kinderopvang
Wat cursisten zeggen.
“Omdat ik de training op korte termijn nodig had is de training online gegeven. De interactie was net zoals samen in een trainingszaal. Whiteboards en powerpoint konden ook tevoorschijn worden gehaald. Perfecte oplossing voor deze lastige tijden.”
“Het feit dat de training online plaatsvond, deed niets af aan de kwaliteit. De training heeft mij gemotiveerd om met de opgedane kennis aan de slag te gaan.”
“Trainer-Coach Ivonne is steengoed, een guru in wat ze doet, sterke inhoudoverdracht, faciliteert een mooi groepsproces, is rete enthousiast, opbouwend en heel scherp in het helpen de praktijk echt onder de knie te krijgen. Zonder enige twijfel de allerbeste training die ik in jaren gevolgd heb!”
“De training interne communicatie is een diepgaande training waarbij Ivonne de juiste vragen weet te stellen en te prikken daar waar het nodig is. Het is persoonlijk, doordacht en de essentie van de cursus wordt geraakt; vertrouwen onderling krijgen door je open te stellen naar elkaar. Een echte eye-opener voor ieder bedrijf!”
“Wat een waardevolle training, ontzettend veel aan gehad! Anouk geeft veel positieve feedback en goede voorbeelden waar je echt wat mee kunt. De dag vliegt zo voorbij, geen langdradige stof of saaie momenten. Een aanrader!”
“Vandaag een leuke en leerzame online training gehad. Cursus werd gegeven door een enthousiaste en inspirerende Maryam. Ik heb er zin en vertrouwen in om de nieuwe vaardigheden in de praktijk te gaan gebruiken.”
“Esther bijt zich in je vast en laat pas los als je het helemaal snapt. In 3 dagen enorm veel geleerd en direct toepasbaar in de praktijk. Echt een trainer met passie voor haar vak. Beheerst het coachingsvak tot in de puntjes. Een investering in jezelf die zich altijd uitbetaald.”
Onze cursisten beoordelen onze trainingen gemiddeld met een 9,7.
Coach+Result valt voor het 6e jaar op rij in de prijzen en is verkozen tot ‘De Beste Opleider van Nederland’. Deelnemers laten ervaringen achter op Springest en op basis hiervan wordt de beste opleider van Nederland gekozen. Het afgelopen jaar hebben ruim 1.500 deelnemers een review geschreven over de trainingen van Coach+Result. De trainingen zijn beoordeeld met een gemiddelde score van een 9,7. Coach+Result is trots voor velen te kunnen bijdragen aan hun persoonlijke ontwikkeling en het realiseren van (commerciële) doelen.
Wij werken onder andere voor.























