Home > Verbeter je team > Cursus online klantcontact

Cursus online klantcontact

Internet is niet meer weg te denken uit het dagelijks leven, dus ook niet uit het bedrijfsleven. Niet alleen de verkoop van producten en diensten, maar ook de service is grotendeels verplaatst naar online kanalen. Hierbij komen andere vaardigheden en competenties kijken dan bij offline serviceverlening. In de cursus “online communicatie met klanten” leren de medewerkers hoe zij om moeten gaan met klachten en hoe zij een professionele en klantgerichte houding aan kunnen nemen. Daarnaast leren zij meer rendement uit de online servicegesprekken te halen. Het serviceniveau en de klantbeleving zal hierdoor stijgen. Bekijk ook onze andere cursussen gericht op klantbeleving.

Wat levert het op?

De cursus online klantcontact van Coach+Result biedt vele voordelen. De kwaliteit van het online klantcontact wordt door de cursus verbeterd en dit draagt ook bij aan het serviceniveau in het algemeen. De werkwijze van medewerkers is uniform, ze gebruiken de juiste online etiquette en creëren direct een goede sfeer. Gesprekken verlopen efficiënter door een gestructureerde gespreksopbouw en het eenvoudig schakelen tussen verschillende online kanalen. Zij gaan op de juiste manier om met klachten en klanten die boos of geïrriteerd zijn.

Voor wie?

De cursus is voor professionals die het rendement en serviceniveau in online klantcontact willen verhogen. De cursus is onder andere bedoeld voor: klantenservice medewerkers, customer service medewerkers, medewerkers klantcontactcenter, helpdeskmedewerkers en medewerkers binnendienst.

Meer weten?

Wil je dat jouw medewerkers een professionele en klantgerichte houding ontwikkelen en meer rendement uit online servicegesprekken halen? Of wil je meer informatie over de cursus of één van de andere trainingsprogramma’s van Coach+Result ontvangen? Neem gerust contact met ons op en laat onze ervaren trainers je meer vertellen.

Neem voor deze training contact op met onze binnendienst

Stuur door

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kenmerken.

  • Uniformiteit en een zakelijke uitstraling
  • De etiquette voor online klantcontact
  • Structuur aanbrengen in gesprekken
  • Schakelen tussen online kanalen
  • Efficiënte klachtbehandeling

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Terugbelverzoek

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ontvang de brochure van deze training

Brochure download training

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ook interessant voor je team:

Coaching

Lees meer

Acquisitie en Relatiebeheer

Lees meer

Time management

Lees meer