Verbeter je team.
Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat!
Het meest optimale resultaat wordt gerealiseerd met het doorlopen van alle stappen in de cyclus. Onze maatwerktrajecten zorgen voor een blijvende verbetering in jouw organisatie of team. Dit bereiken wij door het inzetten van de juiste mix van training en coaching. Hierop volgt een proces van interne verankering door medewerkers én management. Eerst stemmen we af welke doelen jouw organisatie of team heeft en welke ontwikkelprogramma’s hierop aansluiten. Op deze manier ben je altijd verzekerd van de beste aanpak voor jouw situatie.

Ontwikkeltrajecten.
Wij zorgen voor een blijvende verbetering door het inzetten van de juiste mix van training en coaching, gevolgd door een proces van interne verankering. Trainingen vinden plaats in kleine groepen (max. 6 deelnemers) voor individuele aandacht en ruimte voor herkenbare praktijkoefeningen. Wij bieden ontwikkeltrajecten aan op het gebied van Verkoop, Klantbeleving, Management, Teamontwikkeling en Persoonlijke ontwikkeling.
Persoonlijke aandacht
Training in kleine groepen
Praktijkgericht
Individuele coaching.
Na de training worden medewerkers individueel gecoacht op de werkplek. We halen het beste uit iedere medewerker en zorgen dat de nieuw aangeleerde vaardigheden ook daadwerkelijk beklijven. Tijdens de individuele coaching worden medewerkers gecoacht en begeleid bij het toepassen van de ‘nieuw’ geleerde vaardigheden in hun dagelijkse praktijk. Zo verbeteren zij hun gespreksvaardigheden én ervaren zij direct wat het toepassen hen oplevert.
Ook wordt gekeken naar de persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers en hoe deze verbeterd kan worden. Binnen twee weken na de individuele coachsessie, ontvangen zowel medewerker als manager een overzichtelijke rapportage van alles wat besproken is.
Focus op persoonlijke ontwikkeling (persoonlijk ontwikkelplan)
Verbetering op individueel niveau van iedere medewerker
Begeleiding bij het realiseren van gestelde doelen
Management.
Voor het management is een belangrijke rol weggelegd in het ontwikkelproces, zij zijn de stuwende kracht! We betrekken hen gedurende het gehele traject. Met individuele coaching en begeleiding zorgen managers ervoor, dat de medewerkers zich steeds verder ontwikkelen en dat zij de aangeleerde vaardigheden optimaal kunnen toepassen in de praktijk.

Begeleiding.
Coaching en training is een continu proces. Blijven ontwikkelen en vernieuwen, dát vinden wij belangrijk. Als aanvulling op onze groepstrainingen en coaching hebben we daarom een online leeromgeving ontwikkeld. Hiermee ondersteunen wij medewerkers bij het écht eigen maken van nieuwe vaardigheden, in de praktijk, wanneer je maar wilt.
Deelnemers kunnen vóór, tijdens en na de training aan de slag met de online leeromgeving. Zo kunnen deelnemers de behandelde onderwerpen herhalen en oefenen met de geleerde vaardigheden.
Let's go!
Deze opdrachtgevers gingen je voor.
Tijdens het accountgesprek werd bij de opdrachtbespreking direct duidelijk dat we dezelfde taal spraken. Met praktijkvoorbeelden en het uitvergroten van cases matchen onze beelden hoe klantcontact vorm te geven.
Primair hebben we gestuurd op houding en gedrag omdat dat het beginpunt is van elke klantvraag of klantreis. Het sturen op een cultuur van eigenaarschap gaf een duidelijke richting en was mede bepalend voor de vorm van ons gezamenlijke traject.

Manager Klantcontactcenter Publiekszaken Gemeente Tillburg
Snel, vriendelijk en efficiënt is hoe wij onze klant graag te woord willen staan. Om hierin nog beter te worden, door middel van de juiste vaardigheden te trainen en deze ook in praktijk toe te passen, zijn wij de samenwerking aangegaan met Coach+Result. Er is een speciaal op maat gemaakt traject voor ons gecreëerd. Het is een zeer gevarieerd traject dat bestaat uit theorie, rollenspellen, coaching on the job en een certificering. Tevens is er de mogelijkheid om te trainen op verschillende niveaus. Dit maakt het voor ons interessant omdat nieuwe collega’s hierdoor makkelijk kunnen instromen, collega’s die al langer werkzaam zijn kunnen zich daarentegen ook door blijven ontwikkelen. Daarnaast zorgt het enthousiasme van de trainers ook zeker voor actieve trainingsdagen met veel interactie.

Teamleader Customer Service bij Azalp
Onze Key Account Managers hebben een tweedaagse training gehad, gevolgd door individuele coaching en een eindevaluatie in de vorm van een assessment. Zelf heb ik een traject gevolgd gericht op het begeleiden en coachen van de Key Account Managers.
Waarom wij gekozen hebben voor Coach+Result? Het verbetertraject stopt niet na de trainingsdagen en er wordt gestuurd op blijvende verbetering. Bovendien sluit het traject erg goed aan op onze interne opleidingsmogelijkheden bij Würth Nederland B.V. Komende periode verbeteren we de vaardigheden van onze Key Account Managers door iedere drie maanden aanvullende trainingen te verzorgen op basis van dit verbetertraject. Ook toetsen we in hoeverre geleerde vaardigheden worden toegepast in de praktijk. Wij zijn erg tevreden over het verbetertraject met Coach+Result!

Head Key Account Management Würth Nederland B.V.
Samen met Coach+Result hebben we voor de engineers en projectleiders uit mijn team een tweedaagse training Persoonlijk Leiderschap verzorgd. Tijdens de training hebben zij geleerd om meer te prioriteren, hoe ze om kunnen gaan met verantwoordelijkheden en hoe ze zelf de regie weten te behouden. De medewerkers zijn voor, tijdens en na de training direct aan de slag gegaan met hun persoonlijke ontwikkelingen. Deze ontwikkelingen worden natuurlijk meegenomen in onze terugkomende voortgangsgesprekken.
Aan het einde van dit jaar staan de persoonlijke coachingsessies voor iedere medewerker ingepland. Zo zorgen we voor een verdiepingsslag en een extra boost om te borgen dat het geleerde in de praktijk wordt toegepast. De medewerkers kijken uit naar het vervolg!

Manager Customer Performance & Projects KPN Whole Sale
Om bij te dragen aan een ieder zijn ontwikkeling hebben wij samen met Coach+Result diverse verbeterprogramma’s opgesteld voor de managers, teamleiders en medewerkers van Eurocept Homecare. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is ons doel en dat is ook zeker gelukt met de verbeterprogramma’s van Coach+Result! Door de praktijkgerichte en realistische situaties in de trainingen is het voor alle medewerkers eenvoudig om de geleerde vaardigheden toe te passen in de telefoongesprekken.
We kijken terug op een succesvol traject waarbij we er zeker van zijn dat we de klantbeleving met behoud van efficiëntie naar een hoger niveau hebben gebracht.

Managing Director Benelux Eurocept Homecare
Bij Coach+Result hebben de medewerkers van ons KlantContactCentrum trainingen gevolgd om een verbeterslag te maken in de gespreksvaardigheden. Aan de voorkant is er samen met Coach+Result veel aandacht besteed om de leervragen voor de training vast te stellen. Zo is de training volledig aangepast op de dagelijkse praktijk.
Als leidinggevende hebben we onze input kunnen aanleveren maar ook de medewerkers moeten vooraf aan de slag. Hierdoor ontstaat meteen commitment. Een mooi traject waarbij ook aandacht is voor de nazorg.

Assistent teamleider KCC WonenBreburg
Om een goede start te maken binnen mijn nieuwe functie als accountmanager bij KiesZon heb ik samen met Coach+Result een 1-daagse training ‘Acquisitie en Relatiebeheer’ opgesteld o.b.v. mijn wensen en behoeften. Gezien de bijzondere tijd waarin we ons nu bevinden heb ik de training live online gevolgd, dit beviel mij goed!
Nog belangrijker, de onwijs leerzame training! Door praktijkgerichte rollenspellen, geleerde vaardigheden en de gesprekstructuur direct uit te werken ben ik goed voorbereid. Met al deze oefeningen voel ik mij zelfverzekerder en kan ik daardoor overtuigender mijn klantgesprekken uitvoeren waarbij klantgerichtheid en resultaat centraal staat!

Accountmanager KiesZon
Omdat ik de training op korte termijn nodig had is de training online gegeven. Dit werkte prima. De interactie was net zoals samen in een zaal. Whiteboards en powerpoint konden ook tevoorschijn worden gehaald. Perfecte oplossing voor deze lastige tijden.
Ook de invulling van de maatwerk training sloot perfect aan op mijn wensen. Een zeer goede georganiseerde live online training. Bedankt Coach+Result!

Production Coordinator Organic Kimya Netherlands B.V.
Samen met Coach+Result een effectief programma op maat samengesteld. Een traject met praktische en interactieve trainingen en individuele coachingssessies bij ons op locatie. Ook hebben we live online trainingen aan het traject toegevoegd.
Fijn om te zien dat ook de live online trainingen praktisch en interactief praktisch en interactief zijn ingericht. Een waardevol traject en een fije samenwerking Coach+Result.

Manager HR Operations Koninkijke BAM Groep nv
Voor het serviceteam van Kober Kinderopvang is in deze tijd telefonisch contact nog belangrijker geworden! Medewerkers volgen daarom juist nu een live online training ‘Klant- en servicegericht telefoneren’ bij Coach+Result.
Onze medewerkers zijn enthousiast over de online leerwijze. Ze ervaren de training als interactief en kunnen de vaardigheden gelijk in de praktikj brengen. Zo kunnen we onze klanten nog beter te woord staan. Bedankt Coach+Result!

Teammanager Kober Kinderopvang