Spring naar content

Trainingen

Trainingen klantbeleving.

Klanten stellen steeds hogere eisen aan service. Het liefst willen ze je 24/7 kunnen bereiken, dat je direct antwoord geeft op hun vragen en problemen meteen oplost. De ervaring van klanten, dat is waar het om draait! Hoe zorg jij voor een excellente klantbeleving? De manier waarop het contact met je klanten verloopt is cruciaal. En met de juiste kennis en vaardigheden, kun jij zorgen voor een optimaal klantcontact.

Al 8 jaar op rij de beste opleider van Nederland

Algemene brochure

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Privacy Policy*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Gratis adviesgesprek

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Persoonlijke aandacht

Gemiddelde score 9,7

Praktijkgerichte voorbeelden

Optimaal resultaat.

 

Wij streven naar optimaal resultaat met onze klantbeleving trainingen. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat! Onze maatwerk incompany trajecten zorgen voor een blijvende verbetering in jouw organisatie of team. Dit bereiken wij door het inzetten van de juiste mix van training en coaching. 

Klantbeleving

We starten met een training in klantbeleving voor de medewerkers. Daarbij gaan we bijvoorbeeld dieper in op klantvriendelijkheid, omgaan met grensoverschrijdend gedrag of leren we medewerkers hoe zij klant- en servicegericht kunnen telefoneren. De trainingen vinden plaats in kleine groepen van maximaal 6 personen. Hiermee zorgen we voor voldoende individuele aandacht.

Individuele coaching

Na afloop van de training in klantbeleving, wordt iedere medewerker individueel gecoacht. Deze coaching vindt plaats op de werkplek. Na afloop van deze coaching sessie ontvangt iedere medewerker een uitgebreid actieplan met persoonlijke doelen en acties. Zo kan iedereen met zijn persoonlijke doelen aan de slag!

Begeleiding

Voor resultaat op lange termijn is begeleiding cruciaal. Het actieplan van iedere medewerker wordt na de training intern begeleid door een leidinggevende. Leidinggevenden krijgen een training coachen en begeleiden, zodat zij medewerkers hier zo goed mogelijk in kunnen faciliteren.

Blijvende verbetering in jouw organisatie of team

Incompany

Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat! Onze maatwerktrajecten zorgen voor een blijvende verbetering in jouw organisatie of team. Dit bereiken wij door het inzetten van de juiste mix van training en coaching. 

Beste opleider van Nederland
Beste opleider van Nederland