Home > Ontwikkel jezelf > Telefonisch afspraken maken

Telefonisch afspraken maken

Of het nu gaat om een artsenvisite, de levering van een nieuwe tv of het jaarlijks onderhoud van de cv-ketel; veel gaat op afspraak. Klanten stellen steeds hogere eisen aan service en als organisatie wil je hieraan voldoen of de verwachtingen zelfs overtreffen. Hoe ga jij om met het plannen van service afspraken? Verloopt dit efficiënt? Kom jij in je telefoongesprekken professioneel en representatief over? Mogelijk kunnen jouw communicatieve en commerciële vaardigheden nog ontwikkelen. Coach+Result biedt daarom de training telefonisch afspraken maken aan voor professioneel telefoneren.

Wat levert het op?

Je staat klanten en relaties op professionele en uniforme wijze te woord, waarbij je snel komt tot het gewenste resultaat; het efficiënt inplannen van service afspraken. Om de gesprekken zo efficiënt mogelijk te laten verlopen en goed te kunnen leiden en sturen, bouw jij je gesprekken op volgens een gespreksstructuur. Je achterhaalt ‘de vraag achter de vraag’ met behulp van vraag- en doorvraagtechnieken. Daarnaast ga je goed om met verschillende klanttypen, door je steeds aan hen te spiegelen. Verder beheer je de agenda’s op de juiste manier en plan je afspraken efficiënt in.

Voor wie?

Jij maakt afspraken met klanten, relaties en patiënten die bellen voor het maken van een afspraak. De training voor professioneel telefoneren is bedoeld voor professionals die bellen voor het maken van service afspraken met klanten, relaties en patiënten. Onder andere voor: receptionisten, balie medewerkers, secretaressen, assistenten, consulenten, administratief medewerkers, binnendienst medewerkers en adviseurs.

Meer weten?

Meer informatie over de investering, duur, trainingstijden en locatie? Download de brochure. Wil jij deelnemen aan een telefoontraining en/of gecoacht worden, om de kwaliteit van jouw telefonische servicegesprekken te verbeteren? Onze ervaren trainers kijken samen met jou naar de mogelijkheden.

Neem voor deze training contact op met onze binnendienst

Stuur door

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Brochure download training

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kenmerken.

  • Eendaagse training telefonisch afspraken maken
  • Trainen in kleine groepjes (max. 6 deelnemers)
  • Persoonlijke aandacht
  • Praktijkgerichte voorbeelden
  • Ervaren trainer/coach
  • Persoonlijke online leeromgeving (één jaar toegang)

 

Voor deze training zijn nog geen data bekend

Ook interessant voor jou:

Coaching

Bekijk training

Acquisitie en Relatiebeheer

Bekijk training

Time management

Bekijk training