Spring naar content

Telefonisch afspraken maken

In het kort

Ben jij op zoek naar een training telefonisch afspraken maken? Of het nu gaat om een artsenvisite, de levering van een nieuwe tv of het jaarlijks onderhoud van de cv-ketel; veel gaat op afspraak. Klanten stellen steeds hogere eisen aan service en als organisatie wil je hieraan voldoen of de verwachtingen zelfs overtreffen. Hoe ga jij om met het plannen van service afspraken? Verloopt dit efficiënt? Kom jij in je telefoongesprekken professioneel en representatief over? Mogelijk kun je jouw communicatieve en commerciële vaardigheden nog verder ontwikkelen. Coach+Result biedt daarom de training telefonisch afspraken maken aan voor professioneel telefoneren.

Result

Na de training telefonisch afspraken maken sta je klanten en relaties op professionele en uniforme wijze te woord, waarbij je snel komt tot het gewenste resultaat; het efficiënt inplannen van service afspraken. Om de gesprekken zo efficiënt mogelijk te laten verlopen en goed te kunnen leiden en sturen, bouw jij je gesprekken op volgens een gespreksstructuur. Je achterhaalt ‘de vraag achter de vraag’ met behulp van vraag- en doorvraagtechnieken. Daarnaast ga je goed om met verschillende klanttypen, door je steeds aan hen te spiegelen. Verder beheer je de agenda’s op de juiste manier en plan je afspraken efficiënt in. Telefonisch afspraken maken op effectieve én efficiënte wijze.

Voor iedere professional die succesvol wil zijn in het maken van kwalitatief hoogwaardige afspraken met klanten en prospects met interessant potentieel.

Hoe wij werken

Group 7

Wat ga je leren?

Leiden en sturen van gesprekken

Omgaan met verschillende klanttypen

Efficiënt achterhalen van de klantbehoefte

Inzetten van vraagtechnieken

Commitment krijgen op afspraken

Behoeften inventariseren: vraag- en doorvraagtechnieken

Interesse wekken voor een product/dienst met behulp van triggers

Bezwaren ombuigen: van een ‘nee’ een ‘ja’ maken

 

Investering

Eendaagse training telefonisch afspraken maken à € 545,00 excl. BTW incl. lesmaterialen per persoon (exclusief € 38,00 p.p. arrangementskosten).

Let's go?

Contact

  • U ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie van ons.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Brochure download training

  • Hidden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Stuur door

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Brochure download training

  • Hidden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kenmerken.

  • Eendaagse training telefonisch afspraken maken
  • Trainen in kleine groepjes (max. 6 deelnemers)
  • Persoonlijke aandacht
  • Praktijkgerichte voorbeelden
  • Ervaren trainer/coach
  • Persoonlijke online leeromgeving (één jaar toegang)
  • Studiebelasting i.v.m. voorbereiding online leeromgeving ca. 1 uur
  • Vooropleiding n.v.t.
  • Werk- en denkniveau MBO/HBO+

 

Contact

  • U ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie van ons.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Terugbelverzoek

  • U ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie van ons.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ook interessant voor jou:

Hospitality

Hoe maak je van een klant een fan? Wat kan jij doen om de relatie nu- en op…

Bekijk training

Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

Heb je te maken met agressie in je werkomgeving? Wil je concrete handvatten hoe om te gaan met…

Bekijk training

Stijlflexibel communiceren (DISC)

Wil je graag meer inzicht in jouw gedragsstijl? Ben je meer extravert of introvert? Ben je een denker…

Bekijk training