Home > Ontwikkel jezelf >
Telefonisch afspraken maken
In het kort
Ben jij op zoek naar een training telefonisch afspraken maken? Of het nu gaat om een artsenvisite, de levering van een nieuwe tv of het jaarlijks onderhoud van de cv-ketel; veel gaat op afspraak. Klanten stellen steeds hogere eisen aan service en als organisatie wil je hieraan voldoen of de verwachtingen zelfs overtreffen. Hoe ga jij om met het plannen van service afspraken? Verloopt dit efficiënt? Kom jij in je telefoongesprekken professioneel en representatief over? Mogelijk kun je jouw communicatieve en commerciële vaardigheden nog verder ontwikkelen. Coach+Result biedt daarom de training telefonisch afspraken maken aan voor professioneel telefoneren.
Result
Na de training telefonisch afspraken maken sta je klanten en relaties op professionele en uniforme wijze te woord, waarbij je snel komt tot het gewenste resultaat; het efficiënt inplannen van service afspraken. Om de gesprekken zo efficiënt mogelijk te laten verlopen en goed te kunnen leiden en sturen, bouw jij je gesprekken op volgens een gespreksstructuur. Je achterhaalt ‘de vraag achter de vraag’ met behulp van vraag- en doorvraagtechnieken. Daarnaast ga je goed om met verschillende klanttypen, door je steeds aan hen te spiegelen. Verder beheer je de agenda’s op de juiste manier en plan je afspraken efficiënt in. Telefonisch afspraken maken op effectieve én efficiënte wijze.
Hoe wij werken
Wat ga je leren?
Leiden en sturen van gesprekken
Omgaan met verschillende klanttypen
Efficiënt achterhalen van de klantbehoefte
Inzetten van vraagtechnieken
Commitment krijgen op afspraken
Behoeften inventariseren: vraag- en doorvraagtechnieken
Interesse wekken voor een product/dienst met behulp van triggers
Bezwaren ombuigen: van een ‘nee’ een ‘ja’ maken
Investering
Eendaagse training telefonisch afspraken maken à € 545,00 excl. BTW per persoon
(exclusief € 38,00 p.p. arrangementskosten)
Let's go?
Kenmerken.
- Eendaagse training telefonisch afspraken maken
- Trainen in kleine groepjes (max. 6 deelnemers)
- Persoonlijke aandacht
- Praktijkgerichte voorbeelden
- Ervaren trainer/coach
- Persoonlijke online leeromgeving (één jaar toegang)
- Exta studiebelasting: n.v.t.
Ook interessant voor jou:
Coaching
Relatiebeheer
Het opbouwen en onderhouden van relaties met klanten is een belangrijk onderdeel van verkoop. Haalt jij eruit wat…
Verbeter je team met time management
Effectief benutten van (werk-)tijd en meer balans tussen werk en privé door het efficiënt plannen en organiseren van…