Home > Ontwikkel jezelf > Telefonisch afspraken maken

Telefonisch afspraken maken

Veel business gaat via de telefoon, dus is de vraag relevant: haal jij eruit wat erin zit? Hoe groot is jouw acquisitiekracht? En je conversie? Kun jij op deze punten nog meer succes behalen, dan is de training telefonisch afspraken maken passend voor jou! Hierin ligt de focus op vaardigheden die je gemakkelijk en meteen kunt toepassen. Het rendement van jouw telefoongesprekken verbetert, er komt meer omzet uit bestaande relaties en new business.

Wat levert het op?

Jij voert efficiënte en effectieve zakelijke telefoongesprekken, waarbij je een prettige gesprekspartner bent voor ieder klanttype en je het gewenste resultaat niet uit het oog verliest; het maken van een afspraak. Je zet triggers in om de interesse van klanten of prospect te wekken en je presenteer jezelf, de organisatie en producten of diensten op een krachtige manier. De klantwensen en -behoeften breng jij in kaart met een grondige en efficiënte inventarisatie, waarin je de juiste vragen stelt en doorvraagt. Verder pas je verschillende verkooptechnieken toe om van een ‘nee’ een ‘ja’ te maken en gebruik je afsluittechnieken om commitment te krijgen op voorgestelde afspraken.

Voor wie?

Jij wilt succesvol zijn in het maken van kwalitatief hoogwaardige afspraken met klanten en prospects. Deze telefonische acquisitie training is onder andere: accountmanagers, relatiemanagers, medewerkers commerciële binnendienst, buitendienst medewerkers, verkopers, consultants en adviseurs.

Meer weten?

Meer informatie over de investering, duur, trainingstijden en locatie? Download de brochure. Ben je op zoek naar een commerciële training, die zichtbaar meer resultaat oplevert? Maar weet je niet precies welke training het beste aansluit bij jouw ontwikkelbehoefte? Onze trainers adviseren je graag.

Neem voor deze training contact op met onze binnendienst

Stuur door

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kenmerken.

  • Leiden en sturen van een uitgaand telefoongesprek
  • Spiegelen aan verschillende klanttypen
  • Grondig inventariseren van de klantbehoefte
  • Omgaan met bezwaren
  • Commitment krijgen op afspraken

Inschrijven

Terugbelverzoek

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ontvang de brochure van deze training

Brochure download training

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ook interessant voor jou:

Coaching

Lees meer

Acquisitie en Relatiebeheer

Lees meer

Time management

Lees meer