Spring naar content

Telefonisch afspraken maken

Succesvol afspraken maken bij relaties

Verbeter je team en ontwikkel jezelf bij Coach+Result.

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Introductie

Ben jij op zoek naar een training telefonisch afspraken maken? Of het nu gaat om een artsenvisite, de levering van een nieuwe tv of het jaarlijks onderhoud van de cv-ketel; veel gaat op afspraak. Klanten stellen steeds hogere eisen aan service en als organisatie wil je hieraan voldoen of de verwachtingen zelfs overtreffen. Hoe ga jij om met het plannen van service afspraken? Verloopt dit efficiënt? Kom jij in je telefoongesprekken professioneel en representatief over? Mogelijk kun je jouw communicatieve en commerciële vaardigheden nog verder ontwikkelen. Coach+Result biedt daarom de training telefonisch afspraken maken aan voor professioneel telefoneren.

Result

Na de training telefonisch afspraken maken sta je klanten en relaties op professionele en uniforme wijze te woord, waarbij je snel komt tot het gewenste resultaat; het efficiënt inplannen van service afspraken. Om de gesprekken zo efficiënt mogelijk te laten verlopen en goed te kunnen leiden en sturen, bouw jij je gesprekken op volgens een gespreksstructuur. Je achterhaalt ‘de vraag achter de vraag’ met behulp van vraag- en doorvraagtechnieken. Daarnaast ga je goed om met verschillende klanttypen, door je steeds aan hen te spiegelen. Verder beheer je de agenda’s op de juiste manier en plan je afspraken efficiënt in. Telefonisch afspraken maken op effectieve én efficiënte wijze.

Voor wie?

Voor iedere professional die succesvol wil zijn in het maken van kwalitatief hoogwaardige afspraken met klanten en prospects met interessant potentieel.

Wat ga je leren?

Leiden en sturen van gesprekken
Omgaan met verschillende klanttypen
Efficiënt achterhalen van de klantbehoefte
Inzetten van vraagtechnieken
Commitment krijgen op afspraken
Behoeften inventariseren: vraag- en doorvraagtechnieken
Interesse wekken voor een product/dienst met behulp van triggers

Hoe wij werken

Ervaringen

Benieuwd naar incompany mogelijkheden?

Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat! Onze maatwerktrajecten zorgen voor een blijvende verbetering in jouw organisatie of team door het inzetten van de juiste mix van training en coaching, gevolgd door een proces van interne verankering.