Home > Ontwikkel jezelf > Online klantcontact

Online klantcontact

Internet is inmiddels niet meer weg te denken uit het bedrijfsleven. Niet alleen de verkoop van producten en diensten, maar ook de service is grotendeels verplaatst naar online kanalen. Hierbij komen andere vaardigheden en competenties kijken. Bied jij de klant zowel online als offline een gelijkwaardige service? Is jouw houding professioneel en klantgericht? En hoe ga je om met klachten? Met de training voor online communicatie met klanten zorg je ervoor dat je het juiste vaardigheidsniveau hebt. Het rendement uit jouw online servicegesprekken verbetert.

Wat levert het op?

De kwaliteit van het online klantcontact verbetert en daarmee het service level. Je hanteert de juiste online etiquette en creëert direct een goede sfeer. Je bouwt je gesprekken gestructureerd op hierdoor verlopen jouw gesprekken efficiënt. Ook schakel je eenvoudig tussen de verschillende online kanalen en ga je goed om met klachten en klanten die boos of geïrriteerd zijn.

Voor wie?

Jij bent verantwoordelijk voor het contact met klanten via online kanalen en jij wilt het rendement én service level van jouw online gesprekken verhogen. De training online communicatie is onder ander voor: klantenservice medewerkers, customer service medewerkers, medewerkers klantcontact center, helpdesk medewerkers en medewerkers binnendienst.

Meer weten?

Meer informatie over de investering, duur, trainingstijden en locatie? Download de brochure. Wil je meer weten over onze aanpak en de inhoud van het trainingsprogramma? Onze trainers informeren je graag.

Neem voor deze training contact op met onze binnendienst

Stuur door

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kenmerken.

Onderwerpen die onder aan bod komen:

  • Online-etiquette
  • Gestructureerd opbouwen van een online klantgesprek
  • Schakelen tussen verschillende online kanalen
  • Klachtenbehandeling
  • Omgaan met boosheid en irritatie

Inschrijven

Terugbelverzoek

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ontvang de brochure van deze training

Brochure download training

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ook interessant voor jou:

Coaching

Lees meer

Acquisitie en Relatiebeheer

Lees meer

Time management

Lees meer