Spring naar content

Impactvol online klantcontact

In het kort

Internet is inmiddels niet meer weg te denken uit het bedrijfsleven. Niet alleen de verkoop van producten en diensten, maar ook de service is grotendeels verplaatst naar online kanalen. Hierbij komen andere vaardigheden en competenties kijken. Bied jij de klant zowel online als offline een gelijkwaardige service? Is jouw houding professioneel en klantgericht?  Met de training voor online communicatie met klanten zorg je ervoor dat je het juiste vaardigheidsniveau hebt. Het rendement uit jouw online servicegesprekken verbetert.

Result

Na de training voor online communicatie ken je de verschillende online kanalen en weet je ze optimaal in te zetten. Ook leer je de juiste etiquette voor zowel schriftelijk- als online live klantcontact. Daarnaast krijg je alle handvatten om ook – via het computerscherm- je boodschap met impact over te brengen naar klanten en relaties.

Voor iedere professional die online communiceert met klanten of de wens heeft om online te gaan communiceren.

Hoe wij werken

Group 7

Wat ga je leren?

De mogelijkheden van online klantcontact

Doelgericht online kanalen inzetten

Een klantgerichte online-houding

Online-etiquette

Schriftelijk online communiceren

Actief en doelgericht online-luisteren en beantwoorden

Je digitale boodschap met impact overbrengen

Een online live klantgesprek gestructureerd opbouwen

 

Investering

Eendaagse training impactvol online klantcontact à € 545,00 excl. BTW per persoon (exclusief € 38,00 p.p. arrangementskosten).

Let's go?

Contact

  • U ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie van ons.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Brochure download training

  • Hidden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Stuur door

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Brochure download training

  • Hidden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kenmerken.

 

  • Eendaagse training voor online communicatie
  • Trainen in een kleine groep (max. 6 deelnemers)
  • Persoonlijke aandacht
  • Ervaren trainer/coach
  • Direct toepassen geleerde vaardigheden
  • Persoonlijke online leeromgeving (één jaar toegang)
  • Studiebelasting i.v.m. voorbereiding online leeromgeving ca. 1 uur
  • Vooropleiding n.v.t.
  • Werk- en denkniveau MBO/HBO+

Contact

  • U ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie van ons.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Terugbelverzoek

  • U ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie van ons.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ook interessant voor jou:

Hospitality

Hoe maak je van een klant een fan? Wat kan jij doen om de relatie nu- en op…

Bekijk training

Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

Heb je te maken met agressie in je werkomgeving? Wil je concrete handvatten hoe om te gaan met…

Bekijk training

Stijlflexibel communiceren (DISC)

Wil je graag meer inzicht in jouw gedragsstijl? Ben je meer extravert of introvert? Ben je een denker…

Bekijk training