Home > Ontwikkel jezelf > Klant- en verkoopgericht telefoneren

Klant- en verkoopgericht telefoneren

In het kort

Degenen die inkomende telefoongesprekken aannemen zijn het visitekaartje van de organisatie. Ook hier geldt, je krijgt maar één kans voor de eerste indruk! Kom jij professioneel en klantgericht over? Ga jij altijd voor first-time-fix en zorg jij hiermee voor een excellente klantbeleving? Speel je proactief in op commerciële signalen? Met de training verkoop- en klantgericht telefoneren haal jij maximaal rendement uit jouw telefonische servicegesprekken. Hierin ligt de focus op vaardigheden die jij direct kunt toepassen in jouw dagelijkse praktijk en de kwaliteit van jouw gesprekken meteen verbetert.

Result

Na de training verkoop- en klantgericht telefoneren maak je een professionele en representatieve indruk op klanten doordat je de juiste telefoon etiquette gebruikt. Op een efficiënte manier achterhaal jij de klantbehoefte en je speelt in op commerciële kansen door middel van cross-sell. Je past verschillende verkooptechnieken toe om snel het gewenste resultaat te behalen en je gaat op de juiste manier om met bezwaren van klanten.

Hoe wij werken

Group 7

Wat ga je leren?

Inkomende gesprekken leiden en sturen

Uniforme en representatieve uitstraling

Grondig inventariseren van de klantbehoefte

Inzetten van cross-sell

Omgaan met bezwaren

Commerciële signalen herkennen en benutten

Actief en doelgericht luisteren

Een telefoongesprek opbouwen volgens een gespreksstructuur

Trainingsdata

 

Investering

Eendaagse training verkoop- en klantgericht telefoneren à € 495,00 excl. BTW per persoon
(exclusief € 38,00 p.p. arrangementskosten)

Let's go?

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Brochure download training

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Stuur door

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Brochure download training

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kenmerken.

  • Eendaagse training klantgericht telefoneren
  • Trainen in kleine groepjes (max. 6 deelnemers)
  • Persoonlijke aandacht
  • Praktijkgerichte voorbeelden
  • Ervaren trainer/coach
  • Persoonlijke online leeromgeving (één jaar toegang)

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Terugbelverzoek

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ook interessant voor jou:

Coaching

Bekijk training

Acquisitie en Relatiebeheer

Bekijk training

Time management

Bekijk training