Home > Ontwikkel jezelf > Klant- en verkoopgericht telefoneren

Klant- en verkoopgericht telefoneren

Degenen die inkomende telefoongesprekken aannemen zijn het visitekaartje van de organisatie. Ook hier geldt, je krijgt maar één kans voor de eerste indruk! Kom jij professioneel en klantgericht over? Ga jij altijd voor first-time-fix en zorg jij hiermee voor een excellente klantbeleving? Speel je proactief in op commerciële signalen? Met de training verkoop- en klantgericht telefoneren haal jij maximaal rendement uit jouw telefonische servicegesprekken. Hierin ligt de focus op vaardigheden die jij direct kunt toepassen in jouw dagelijkse praktijk en de kwaliteit van jouw gesprekken meteen verbetert.

Wat levert het op?

Jij maakt een professionele en representatieve indruk op klanten doordat je de juiste telefoon etiquette gebruikt. Op een efficiënte manier achterhaal jij de klantbehoefte en je speelt in op commerciële kansen door middel van cross-sell. Je past verschillende verkooptechnieken toe om snel het gewenste resultaat te behalen en je gaat op de juiste manier om met bezwaren van klanten.

Voor wie?

Jij wilt de kwaliteit én het rendement van jouw inkomende servicegesprekken verbeteren; meer omzet genereren door proactief in te spelen op commerciële signalen. Onder andere bedoeld voor binnendienst medewerkers, klantenservice/customer service medewerkers, verkoop/sales medewerkers en adviseurs.

 

Meer weten?

Wil je meer weten over de inhoud van het programma en het resultaat wat je met deze telefonische verkooptraining bereikt? Neem dan contact op. Onze trainers vertellen je met plezier over de training klant- en verkoopgericht telefoneren. Meer informatie over de investering, duur, trainingstijden en locatie? Download de brochure.

Neem voor deze training contact op met onze binnendienst

Stuur door

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Brochure download training

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kenmerken.

  • Eendaagse training klantgericht telefoneren
  • Trainen in kleine groepjes (max. 6 deelnemers)
  • Persoonlijke aandacht
  • Praktijkgerichte voorbeelden
  • Ervaren trainer/coach
  • Persoonlijke online leeromgeving (één jaar toegang)

Voor deze training zijn nog geen data bekend

Ook interessant voor jou:

Coaching

Bekijk training

Acquisitie en Relatiebeheer

Bekijk training

Time management

Bekijk training