Spring naar content

Klant- en servicegericht telefoneren

In het kort

Als jij de telefoon aanneemt, ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en relaties. Jij hebt dan ook een groot aandeel in hoe klanten de service beleven. Hoe verlopen jouw inkomende telefoongesprekken? Doe jij er alles aan om klanten zo goed mogelijk te helpen en streef je daarbij first-time-fix? Verbind je op de juiste manier door en hoe ga je om met klachten en irritaties? Met deze telefoontraining ontwikkel je jouw communicatieve vaardigheden en verbeter je de kwaliteit van jouw klantcontact!

Result

Het is de toon die het liedje maakt! Jij maakt direct een goede indruk bij het aannemen van de telefoon. Je bent enthousiast, hanteert de juiste telefoonetiquette en spiegelt je goed aan de klant. Hierdoor ben je een prettige gesprekspartner voor ieder klanttype. Jij brengt structuur aan in je gesprekken, hierdoor verlopen ze efficiënt en behaal je snel het gewenste resultaat. Ook ga je op de juiste manier om met irritaties en ongenoegen van klanten.

Hoe wij werken

Group 7

Wat ga je leren?

Gesprekken leiden en sturen

Een klant- en servicegerichte houding

Telefoon-etiquette

Omgaan met irritaties en ongenoegen

Proactief inspelen op commerciële kansen

Maximaal effect bereiken met goed stemgebruik

Klant- en servicegericht woordgebruik hanteren

Actief en doelgericht luisteren

 

Investering

Eendaagse training klant- en servicegericht telefoneren à € 545,00 excl. BTW per persoon
(exclusief € 38,00 p.p. arrangementskosten)

Let's go?

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Brochure download training

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Stuur door

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Brochure download training

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kenmerken.

  • Eendaagse training
  • Trainen in kleine groepjes (max. 6 deelnemers)
  • Persoonlijke aandacht
  • Praktijkgerichte voorbeelden
  • Ervaren trainer/coach
  • Persoonlijke online leeromgeving (één jaar toegang)

  • Extra studiebelasting: n.v.t.

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Terugbelverzoek

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

Bekijk training

Stijlflexibel communiceren (DISC)

Wil je graag meer inzicht in jouw gedragsstijl? Ben je meer extravert of introvert? Ben je een denker…

Bekijk training

Timemanagement

Ga effectief om met je (werk-)tijd en zorg voor meer balans tussen werk en privé!

Bekijk training