Home > Ontwikkel jezelf > Klant- en servicegericht telefoneren

Klant- en servicegericht telefoneren

Als jij de telefoon aanneemt, ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en relaties. Jij hebt dan ook een groot aandeel in hoe klanten de service beleven. Hoe verlopen jouw inkomende telefoongesprekken? Doe jij er alles aan om klanten zo goed mogelijk te helpen en streef je daarbij first-time-fix? Verbind je op de juiste manier door en hoe ga je om met klachten en irritaties? Met deze telefoontraining ontwikkel je jouw communicatieve vaardigheden en verbeter je de kwaliteit van jouw klantcontact!

Wat levert het op?

Het is de toon die het liedje maakt! Jij maakt direct een goede indruk bij het aannemen van de telefoon. Je bent enthousiast, hanteert de juiste telefoonetiquette en spiegelt je goed aan de klant. Hierdoor ben je een prettige gesprekspartner voor ieder klanttype. Jij brengt structuur aan in je gesprekken, hierdoor verlopen ze efficiënt en behaal je snel het gewenste resultaat. Ook ga je op de juiste manier om met irritaties en ongenoegen van klanten.

Voor wie?

Jij bent degene die inkomende zakelijke telefoongesprekken aanneemt, hierdoor ben je het visitekaartje van de organisatie. Ieder moment van telefonisch klantcontact wil jij goed benutten. Deze telefoontraining is onder andere bedoeld voor: baliemedewerkers, receptionisten, secretaressen, assistenten, klantenservice/customer service medewerkers, medewerkers binnendienst, administratief medewerkers en adviseurs.

 

Meer weten?

Meer informatie over de investering, duur, trainingstijden en locatie? Download de brochure. Ben je op zoek naar een telefoontraining en/of coaching om jouw telefoonvaardigheden verder ontwikkelen, zodat de kwaliteit van je gesprekken verbetert? Neem direct contact op met onze ervaren trainers voor een persoonlijk advies.

Neem voor deze training contact op met onze binnendienst

Stuur door

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Brochure download training

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kenmerken.

  • Eendaagse training
  • Trainen in kleine groepjes (max. 6 deelnemers)
  • Persoonlijke aandacht
  • Praktijkgerichte voorbeelden
  • Ervaren trainer/coach
  • Persoonlijke online leeromgeving (één jaar toegang)

Voor deze training zijn nog geen data bekend

Ook interessant voor jou:

Coaching

Bekijk training

Acquisitie en Relatiebeheer

Bekijk training

Time management

Bekijk training