Spring naar content

Hospitality

In het kort

Hoe maak je van een klant een fan? Wat kan jij doen om de relatie nu- en op de lange termijn aan jou te binden, waarbij je aan alle verwachtingen voldoet en ze daarnaast natuurlijk ook gaat overtreffen. Een ervaring creëren die blijft!

Result

Je leert wat jij kunt doen om een klantgerichte- en representatieve uitstraling te realiseren en een excellente klantervaring te creëren. Je leert wat nodig is om een professionele eerste indruk achter te laten en de klant aan je te binden. Jij leert efficiënt en effectief de klantvraag op te halen en het gesprek sturing te geven.

Hoe wij werken

Group 7

Wat ga je leren?

Een professionele eerste indruk

Klantvriendelijke fysieke houding, woord- en stemgebruik

Omgevingsgerichtheid

Hartelijke ontvangst

Proactieve houding; initiatieven

Hoe overtref je de verwachting?

Sturen zonder te storen

 

Investering

Eendaagse training klant- en servicegericht telefoneren à € 545,00 excl. BTW per persoon
(exclusief € 38,00 p.p. arrangementskosten)

Let's go?

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Brochure download training

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Stuur door

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Brochure download training

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kenmerken.

  • Eendaagse training Hospitality
  • Trainen in kleine groepjes (max. 6 deelnemers)
  • Persoonlijke aandacht
  • Praktijkgerichte voorbeelden
  • Ervaren trainer/coach
  • Persoonlijke online leeromgeving (één jaar toegang)

  • Extra studiebelasting: n.v.t.

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Terugbelverzoek

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Hospitality

Hoe maak je van een klant een fan? Wat kan jij doen om de relatie nu- en op…

Bekijk training

Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

Heb je te maken met agressie in je werkomgeving? Wil je concrete handvatten hoe om te gaan met…

Bekijk training

Stijlflexibel communiceren (DISC)

Wil je graag meer inzicht in jouw gedragsstijl? Ben je meer extravert of introvert? Ben je een denker…

Bekijk training