Hospitality
In het kort
Hoe maak je van een klant een fan? Wat kan jij doen om de relatie nu- en op de lange termijn aan jou te binden, waarbij je aan alle verwachtingen voldoet en ze daarnaast natuurlijk ook gaat overtreffen. Een ervaring creëren die blijft!
Result
Je leert wat jij kunt doen om een klantgerichte- en representatieve uitstraling te realiseren en een excellente klantervaring te creëren. Je leert wat nodig is om een professionele eerste indruk achter te laten en de klant aan je te binden. Jij leert efficiënt en effectief de klantvraag op te halen en het gesprek sturing te geven.
Hoe wij werken
Wat ga je leren?
Een professionele eerste indruk
Klantvriendelijke fysieke houding, woord- en stemgebruik
Omgevingsgerichtheid
Hartelijke ontvangst
Proactieve houding; initiatieven
Hoe overtref je de verwachting?
Sturen zonder te storen
Investering
Eendaagse training klant- en servicegericht telefoneren à € 545,00 excl. BTW per persoon
(exclusief € 38,00 p.p. arrangementskosten)
Let's go?
Kenmerken.
- Eendaagse training Hospitality
- Trainen in kleine groepjes (max. 6 deelnemers)
- Persoonlijke aandacht
- Praktijkgerichte voorbeelden
- Ervaren trainer/coach
- Persoonlijke online leeromgeving (één jaar toegang)
- Extra studiebelasting: n.v.t.
Hospitality
Hoe maak je van een klant een fan? Wat kan jij doen om de relatie nu- en op…
Omgaan met grensoverschrijdend gedrag
Heb je te maken met agressie in je werkomgeving? Wil je concrete handvatten hoe om te gaan met…
Stijlflexibel communiceren (DISC)
Wil je graag meer inzicht in jouw gedragsstijl? Ben je meer extravert of introvert? Ben je een denker…