Home > Ontwikkel jezelf > Face-to-face service en klantbeleving

Face-to-face service en klantbeleving

Ieder moment van klantcontact is het erop of eronder; je krijgt maar één kans voor de eerste indruk. Benut jij ieder klantcontact moment optimaal? Hoe klantvriendelijk ben jij? Wat doe je eraan om de verwachtingen steeds weer te overtreffen? En speel je proactief in op commerciële kansen? Vaak liggen hier nog mogelijkheden voor verbetering. Met de training Face-to-Face Service en Klantbeleving zorg je voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties. Een verbetering van de kwaliteit van jouw klantcontact!

Wat levert het op?

Jij bent het visitekaartje van de organisatie en probeert steeds weer de klantverwachtingen te overtreffen. Jij weet hoe belangrijk de eerste indruk is en je maakt hier dan ook werk van. Verder heb je een klantvriendelijke houding en je gaat goed om met verschillende typen klanten. Ook positioneer jij jezelf, de organisatie en producten/diensten krachtig met behulp van een one-minute story. Jouw adviezen stem je af op de wensen en behoeften van de klant. Daarnaast ben je een ster in het herkennen van commerciële signalen en je speelt hier dan ook proactief op in.

Voor wie?

In jouw functie heb je veel contact met klanten. Eigenlijk ben je het ‘visitekaartje’ van de organisatie en jij wilt altijd het beste halen uit het contact met jouw klanten. Deze cursus voor optimaal klantcontact is onder andere passend voor: baliemedewerkers, receptionisten, gastheren/-vrouwen, bankhal medewerkers, winkelmedewerkers, merchandisers, servicemonteurs, en chauffeurs

Meer weten?

Meer informatie over de investering, duur, trainingstijden en locatie? Download de brochure. Ben je op zoek naar een cursus klantcontact om jouw communicatieve en commerciële vaardigheden te verbeteren? En weet je niet zeker of de training Face-to-face service en klantbeleving aansluit op wat jij wilt leren?

Neem voor deze training contact op met onze binnendienst

Stuur door

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kenmerken.

Onderwerpen die aan bod komen:

  • Een krachtige one-minute story
  • Een gesprek leiden en sturen
  • Klantspecifiek adviseren
  • Spiegelen aan klanttypen
  • Herkennen en benutten van commerciële signalen

 

 

Inschrijven

Terugbelverzoek

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ontvang de brochure van deze training

Brochure download training

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ook interessant voor jou:

Coaching

Lees meer

Acquisitie en Relatiebeheer

Lees meer

Time management

Lees meer