Acquisitie en relatiebeheer
In het kort
Het opbouwen en onderhouden van relaties met klanten is een belangrijk onderdeel van verkoop. Haal jij eruit wat erin zit? Hoe bind jij jouw relaties? Hoe is jouw conversie? En de omzet? Vaak kunnen je commerciële- en gespreksvaardigheden nog verbeteren. De training acquisitie en relatiebeheer leidt tot een direct zichtbare verbetering van jouw resultaten. Succesvolle relaties voor de lange termijn en meer rendement uit jouw klantgesprekken.
Result
Wat kun je na de training in acquisitie en relatiebeheer? Je richt de gesprekken met klanten efficiënt in, hierdoor benut je de beschikbare (verkoop-) tijd effectief. Verder spiegel je je goed aan verschillende klanttypen, hierdoor creëer je direct een goede sfeer en ben je een prettige gesprekspartner. Je positioneert je krachtig met een one-minute story en inventariseert de klantbehoefte grondig, zodat je je advies kunt afstemmen op de klant. Ook ga je op de juiste manier om met bezwaren en kom je snel tot het gewenste resultaat, omdat je passende gesprekstechnieken, verkooptechnieken en afsluittechnieken gebruikt.
Voor professionals die maximaal rendement wil halen uit face-to-face gesprekken met klanten en prospects!
Hoe wij werken
Wat ga je leren?
Een klantgesprek leiden en sturen
Krachtig positioneren met een one-minute story
Efficiënt achterhalen van de klantbehoefte
Omgaan met bezwaren
Commitment krijgen op afspraken en orders
Doorvragen en doorvraagtechnieken
Vraagthema’s en vragen stellen aan de hand van de vraagstructuur
Doorvragen en doorvraagtechnieken
Investering
Tweedaagse training acquisitie en relatiebeheer à € 1.175,00 excl. BTW incl. lesmaterialen per persoon (exclusief € 38,00 p.p.p.d. arrangementskosten).
Let's go?
Kenmerken.
- Tweedaagse training acquisitie- en relatiebeheer
- Trainen in kleine groepjes (max. 6 deelnemers)
- Persoonlijke aandacht
- Praktijkgerichte voorbeelden
- Ervaren trainer/coach
- Persoonlijke online leeromgeving (één jaar toegang)
- Studiebelasting i.v.m. voorbereiding online leeromgeving ca. 1 uur
- Vooropleiding n.v.t.
- Werk- en denkniveau HBO+
Ook interessant voor jou:
Hospitality
Hoe maak je van een klant een fan? Wat kan jij doen om de relatie nu- en op…
Omgaan met grensoverschrijdend gedrag
Heb je te maken met agressie in je werkomgeving? Wil je concrete handvatten hoe om te gaan met…
Stijlflexibel communiceren (DISC)
Wil je graag meer inzicht in jouw gedragsstijl? Ben je meer extravert of introvert? Ben je een denker…