Home > Actueel > Klantverhaal Eurocept Homecare

Klantverhaal Eurocept Homecare

Eurocept Homecare, uw ziekenhuis thuis, is een koploper in het leveren van maatwerk op het gebied van ziekenhuisverplaatste zorg. Eurocept Homecare is één van de grootste aanbieders van medisch specialistische thuisbehandelingen in Nederland en streeft ernaar om de behandelrelatie tussen behandelaar en patiënt te vereenvoudigen.

De medewerkers van Eurocept Homecare hebben dagelijks veel contact met patiënten en klanten, het is daarbij van belang dat iedereen dezelfde optimale aandacht krijgt. Klantbeleving is daarom een belangrijk speerpunt, aldus René de Backker, Managing Director Benelux bij Eurocept Homecare. Waarom samenwerken met Coach + Result? Focus op resultaat in combinatie met optimale klantbeleving! Samen geloven wij in training én coaching om het beste uit ieder team en medewerker te halen.

 

Doelen per team

Doelen verschillen per team. De customer service medewerkers van Eurocept Homecare hebben andere prioriteiten dan de medewerkers uit het management team. Om bij te dragen aan een ieder zijn ontwikkeling heeft René de Backker samen met Coach+Result diverse verbeterprogramma’s opgesteld voor de managers, teamleiders en medewerkers van Eurocept Homecare. Zo heeft ieder team een passende training inclusief een individueel coaching programma gevolgd. René de Backker en zijn mede MT-leden hebben iedere training persoonlijk geopend om het belang van de training te benadrukken en de medewerkersbetrokkenheid te verhogen. Samen streven we naar een optimale klantbeleving!

“I’ve learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget  how you made them feel”

 

Medewerkers

Medewerkers van customer service, planning, receptie en van de apotheek hebben de praktijkgerichte eendaagse training klant- en servicegericht telefoneren gevolgd. Dit in combinatie met coaching op de werkplek. Onze medewerkers zijn veelal het eerste aanspreekpunt voor patiënten, klanten en relaties en hebben daarom een groot aandeel in de klanttevredenheid.

Tijdens de eendaagse trainingen hebben de medewerkers veel geleerd door te trainen met praktijkgerichte rollenspellen en te werken met een opbouwende gesprekstructuur. Op deze manier verlopen alle gesprekken efficiënt en wordt het gewenste resultaat behaald.  Na afloop van de trainingen vond PowerCoaching – coaching op de werkplek – plaats. Medewerkers zijn individueel gecoacht, daarbij is extra gekeken naar de persoonlijke ontwikkeling van iedere medewerker van Eurocept Homecare.

 

Managers en teamleiders

De managers en teamleiders van Eurocept Homecare hebben een tweedaagse training effectief coachen en begeleiden gevolgd. Coachend leidinggeven is een effectieve manier om ervoor te zorgen dat je het maximale uit je team haalt. Het is gericht op resultaat op de lange termijn door planmatige coaching en begeleiding van de medewerkers.

 

Result voor Eurocept Homecare

Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is ons doel en dat is ook zeker gelukt met de verbeterprogramma’s van Coach+Result! Door de praktijkgerichte en realistische situaties in de trainingen is het voor alle medewerkers eenvoudig om de geleerde vaardigheden toe te passen in de telefoongesprekken.

Enkele reacties vanuit onze organisatie:

“Een hele fijne interactieve training. De trainer-coach houdt je echt bij de les, is super energiek en geeft je het vertrouwen om uit je comfortzone te stappen. De trainer-coach is heel serieus in de verbetering van het proces van de leerling. Kortom; mij heeft de training en coaching erg geholpen!”

“Zeer enthousiaste en bekwame coach. De uitgebreide ervaring ervaar ik als een enorm pluspunt. Persoonlijke aanpak, direct toepasbare handvaten gekregen die ik niet direct verwacht had, maar wel erg positief bijdraagt. Een geweldige, kundige begeleiding en zeker een titel Coach van het jaar waard!!”

“Leerzame en leuke training. De tips die gegeven worden om nog beter in je vak te worden zijn super. De coaching on the spot is echt een pluspunt. Zij heeft waardevolle tips en feedback gegeven. Dit ga ik zeker toepassen in mijn werk.”

We kijken terug op een succesvol traject waarbij we er zeker van zijn dat we de klantbeleving met behoud van efficiëntie naar een hoger niveau hebben gebracht.

 

Wil jij je team ook verbeteren?

Raak jij enthousiast van de Eurocept Homecare case en wil je ook je team verbeteren? Alles is mogelijk in samenwerking met Coach+Result! Bekijk alvast de ontwikkeltrajecten die we aanbieden of neem contact met ons op om je doelen te bespreken. We denken graag met je mee om jouw team nog succesvoller te maken!

 

Let's go?

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Algemene Brochure Coach+Result

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Stuur door

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.