Nieuws.
10 tips voor het brengen van slecht nieuws
Slecht nieuws brengen. Het blijft lastig. Hoe breng je de boodschap het beste over, zonder de ander te…
Gratis whitepaper: Effectief brainstormen
Effectief brainstormen? Ontdek het met de gratis whitepaper! Brainstorming is een methode om een groep mensen te stimuleren…
Succes case Gemeente Tilburg
Resultaat. Wij houden ervan bij Coach+Result. Daarom delen we ook graag deze case van Gemeente Tilburg met jullie….
Hoe motiveer je medewerkers?
Gemotiveerde en enthousiaste medewerkers. We willen ze allemaal. Maar hoe motiveer je medewerkers nou echt? Hoe inspireer je…
Tips voor het toepassen van vraagtechnieken
Vraagtechnieken Weet jij de juiste vragen te stellen in een gesprek? Het toepassen van relevante vraagtechnieken zorgt ervoor…
5 tips voor het ontvangen van feedback
“Ga JÍJ mij nu vertellen wat ÍK anders moet doen?!” Feedback, van dat woord worden de meeste mensen…
Omgaan met bezwaren, zo doe je dat!
De klant of prospect overtuigen van jouw product, dienst of organisatie? Het blijft een uitdaging. Verkoop benaderen vanuit…
Hoe maak je een plan van aanpak?
Wil jij graag een plan van aanpak maken? Maar heb je geen idee waar moet beginnen? In dit…
Zo breng je structuur aan in jullie verkoopoverleg
Hoe vaak organiseer jij een verkoopoverleg? En hoe kwalitatief zijn deze meetings? Een van de belangrijkste voorwaarden voor…
5 tips voor het verhogen van klantloyaliteit
We streven allemaal naar klantloyaliteit, maar waarom eigenlijk? Het hebben van loyale klanten levert je als organisatie veel…
Tips voor gestructureerd coachen in 5 fasen
In dit artikel bespreken we handige tips voor het coachen aan de hand van 5 fasen. Onderstaand hebben…
Heb jij jouw opleidingsbudget al benut?
De dagen zijn korter, het wordt kouder buiten en langzaamaan beginnen de winkels weer vol te liggen met…
5 redenen om te kiezen voor een Incompany training
Incompany trainingen leveren een groter rendement op! Dat is voor ons natuurlijk geen nieuws, toch is nog niet…
Nee zeggen is ook een antwoord
Nee zeggen heeft niet alleen te maken met goed plannen, organiseren en prioriteiten stellen. Het gaat er ook…
8 tips voor het voeren van een klachtengesprek
Klachten van klanten…iedere organisatie, iedere klantenservice/contactcenter medewerker heeft ermee te maken. Alarmbellen? Rampzalig? Negatieve publiciteit? Nee! Zie het…
Assertiever worden
Assertiever worden kun je leren! Of je je nu wilt ontwikkelen van het eerste naar het tweede niveau…
Omgaan met ghosting in een verkoopgesprek: 4 tactieken
“Nee, ik weet het zeker…die klant is binnen!” Is het je weleens gebeurd? Je denkt de deal 100%…
De 10 valkuilen van een coach
Wat houdt ‘coach’ zijn eigenlijk in? En wanneer ben je een goede coach? Volgens Van Dale betekent ‘coach’…
Klantcase Customer Service Azalp
In samenwerking met Azalp hebben wij een mooi traject opgezet. Het traject is opgezet met als doel de…
De voorbereiding van een verkoopgesprek
“Falen in de voorbereiding is de voorbereiding van het falen” Wil je een professionele indruk maken op klanten…
Resultaat in persoonlijke ontwikkeling? Zeker bij Coach+Result
“Doelen behalen is … kleine stappen zetten. Wat ga jij vandaag doen?” Natuurlijk zorgen wij ervoor dat ook…
Interview met Maryam: Beste Trainer van Nederland 2020
Naast dat Coach+Result als bureau een award heeft gewonnen voor De Beste Opleider van Nederland, is één van…
Coach+Result wederom ‘De Beste Opleider van Nederland’!
Vrijdag 29 januari 2021 organiseerde Springest voor de achtste keer de verkiezing tot ‘De Beste Opleider van Nederland’….
Samenwerking met Rabobank kring Midden-Nederland
Met trots kondigen we aan dat we een mooie samenwerking zijn aangegaan met Rabobank kring Midden-Nederland, segment Particulieren….
Afleiding door collega’s zorgt voor verminderde productiviteit
Uit onderzoek van Protime onder 1.019 medewerkers is gebleken dat onder andere afleiding door collega’s de productiviteit negatief…
Bezwaren in een verkoopgesprek…voorkomen is beter dan genezen!
Iedere medewerker in sales zal het wel herkennen: bezwaren. Het voorkomen van bezwaren in een verkoopgesprek is eigenlijk…
Medewerkerstevredenheid verhogen? Kies voor coaching!
Bijna iedere organisatie heeft er moeite mee: het vinden van geschikt personeel. Op sommige momenten zijn er veel…
Klantverhaal Würth Nederland
Würth Nederland B.V. is een dochteronderneming van de Duitse Würth-Groep. De Würth-Groep is met haar kernactiviteit, de internationale…
Verkoopvaardigheden ontwikkelen: in 4 stappen je gunfactor verhogen
Ontwikkel je verkoopvaardigheden In verkoop draait alles om ‘iemand iets gunnen’; mensen kopen graag van aardige mensen. Het…
Succesvolle klantrelaties, ook in 2021!
Met het eind van het jaar in zicht wordt het tijd om vooruit te kijken naar komend jaar….
Zo benut je dit jaar nog je opleidingsbudget
De dagen zijn korter, het wordt kouder buiten en langzaamaan beginnen de winkels weer vol te liggen met…
In the spotlight: Agressietraining
In the spotlight: onze training grensoverschrijdend gedrag Het coronavirus – we kunnen er niet meer omheen. Het virus…
Concurreren met een optimale klantbeleving
Steeds meer organisaties zien klantbeleving als concurrentiestrategie en streven daarmee naar een optimale klantbeleving. Waar voorheen het onderscheid…
Afsluittechnieken bij een verkoopgesprek
Het afsluiten van het verkoopgesprek lijkt voor sommigen op het afleggen van een examen. Het is het moment…
7 tips om je verkoopgesprek tot een succes te maken
Heb jij in je bedrijf of in je functie regelmatig te maken met verkoopgesprekken? Wanneer je het succespercentage…
Cross selling tips: Haal meer uit je verkoopgesprekken!
Ieder verkoopgesprek biedt kansen tot extra verkoop; cross selling en up selling. Soms komen aanleidingen voor nieuwe verkoopkansen…
Klantverhaal Eurocept Homecare
Eurocept Homecare, uw ziekenhuis thuis, is een koploper in het leveren van maatwerk op het gebied van ziekenhuisverplaatste…
Het stappenplan voor presenteren
Last van ‘podiumvrees’ en onzekerheid als je een presentatie moet geven? Wil je zelfverzekerd en met plezier kunnen…
‘Ontwikkeling is zo waardevol’
Wil je jezelf voorstellen? Mijn naam is Esther Noordhoek en ik ben werkzaam als trainer-coach bij Coach +…
Live online trainen met onze eigen trainer-coaches
Live online trainen? Met onze eigen trainer-coaches? Dat kan! Gewoon zoals je van ons gewend bent op een…
Wat zijn jouw ’tijdvreters’ en ‘valkuilen’?
Kom je structureel tijd te kort? Heb je moeite met het plannen en organiseren van jouw werkzaamheden en…
Coach + Result ‘De Beste Opleider van Nederland’!
Coach + Result wint voor het 5e jaar de award voor ‘De Beste Opleider van Nederland’! …
6 tips voor stemgebruik
Ben jij je ervan bewust dat jouw stem je visitekaartje is? Stemgebruik, hoe belangrijk is dat eigenlijk? Je stem…
Sales skills ontwikkelen
Beter verkopen? Speel in op de koopmotieven van je klanten met deze sales skills Een klant is geïnteresseerd…
Effectief coachen van medewerkers
Het coachmodel Coaching en begeleiding is een continu proces en de uitkomst ervan is afhankelijk van het succes…
7 tips om je luistergedrag te verbeteren
Herken je dat? Je bent in gesprek met iemand, je hoort de woorden die uitgesproken worden maar de…
Online klantcontact
Waarom online klantcontact? Klanten kiezen steeds vaker voor contact via online kanalen. Met als belangrijkste reden het gemak…
Beter samenwerken met collega’s
Beter samenwerken met collega’s en effectief communiceren: iedereen is anders Vraag jij je weleens af waarom de samenwerking…
Time management: 10 valkuilen
Aan de slag met time management! Heb je wel eens het gevoel dat je omkomt in het werk…
Coachen van medewerkers op de werkplek
Coaching ‘on the spot’ Coaching ‘on the spot’ is een intensieve manier van ‘begeleiden’ van medewerkers op de…