Nieuws.

Assertiever worden

Assertiever worden kun je leren! Of je je nu wilt ontwikkelen van het eerste naar het tweede niveau…

Lees meer

Klantcase Customer Service Azalp

In samenwerking met Azalp hebben wij een mooi traject opgezet. Het traject is opgezet met als doel de…

Lees meer

Omgaan met ghosting in een verkoopgesprek: 4 tactieken

“Nee, ik weet het zeker…die klant is binnen!” Is het je weleens gebeurd? Je denkt de deal 100%…

Lees meer

De 10 valkuilen van een coach

Wat houdt ‘coach’ zijn eigenlijk in? En wanneer ben je een goede coach? Volgens Van Dale betekent ‘coach’…

Lees meer

De voorbereiding van een verkoopgesprek

“Falen in de voorbereiding is de voorbereiding van het falen” Wil je een professionele indruk maken op klanten…

Lees meer

Resultaat in persoonlijke ontwikkeling? Zeker bij Coach+Result

“Doelen behalen is … kleine stappen zetten. Wat ga jij vandaag doen?” Natuurlijk zorgen wij ervoor dat ook…

Lees meer

Interview met Maryam: Beste Trainer van Nederland 2020

Naast dat Coach+Result als bureau een award heeft gewonnen voor De Beste Opleider van Nederland, is één van…

Lees meer

Coach+Result wederom ‘De Beste Opleider van Nederland’!

Vrijdag 29 januari 2021 organiseerde Springest voor de achtste keer de verkiezing tot ‘De Beste Opleider van Nederland’….

Lees meer

Samenwerking met Rabobank kring Midden-Nederland

Met trots kondigen we aan dat we een mooie samenwerking zijn aangegaan met Rabobank kring Midden-Nederland, segment Particulieren….

Lees meer

Afleiding door collega’s zorgt voor verminderde productiviteit

Uit onderzoek van Protime onder 1.019 medewerkers  is gebleken dat onder andere afleiding door collega’s de productiviteit negatief…

Lees meer