Spring naar content

Nieuws.

Motiverend coachen, zo doe je dat

Motiverend coachen: een vaak gebruikte term. Misschien heb je deze op de werkvloer voorbij horen komen, of juist…

Lees meer

Succes case: Ducot Engineering & Advies

Bij Coach+Result houden we van resultaat. Samen met Ducot Engineering & Advies hebben we dit jaar een mooi…

Lees meer

Gespreksstructuur voor telefoonangst

Telefoonangst, het is iets wat steeds vaker voor lijkt te komen. Vooral de jongere generaties zijn gewend om…

Lees meer

Gedrag spiegelen voor een betere klantrelatie

Klanten kopen het liefst iets bij iemand die ze aardig vinden. Een ‘order’ wordt je immers gegund op…

Lees meer

Succes case Phact

Als team en als persoon wil je succesvol zijn. Dat geeft je werk voldoening. Bij Coach+Result hebben we…

Lees meer

12 Tips voor woordgebruik in klantgesprekken

In onze communicatie spelen woorden een minder belangrijke rol dan we denken. We zijn verbaal ingesteld, toch verloopt…

Lees meer

Commerciële vaardigheden: heb jij het in je?

Misschien heb je weleens gehoord van het begrip ‘Commerciële vaardigheden’. Maar wat zijn dat nu eigenlijk? Commerciële vaardigheden…

Lees meer

Klantgericht denken en handelen

‘De klant is koning’ is een oude uitspraak die nog steeds veel gebruikt wordt door ondernemers. Hiermee wordt…

Lees meer

Koopmotieven: zo speel je erop in

Elk mens, elke individu, heeft bepaalde terreinen waarvoor hij gevoelig is. De klant neemt zijn koopbeslissing op zowel…

Lees meer

Tips voor efficiënt werken: download onze tijdbespaarders en teamafspraken

Efficiëntie en effectiviteit zijn begrippen die in de zakenwereld veel worden gebruikt. Maar wat verstaan we er nu…

Lees meer

Nee verkopen aan klanten: zo pak je dit aan

Hoezeer je elke klant ook wilt helpen, soms moet je constateren dat je een klant niet kunt bieden…

Lees meer

10 tips voor het brengen van slecht nieuws

Slecht nieuws brengen. Het blijft lastig. Hoe breng je de boodschap het beste over, zonder de ander te…

Lees meer

Gratis whitepaper: Effectief brainstormen

Effectief brainstormen? Ontdek het met de gratis whitepaper! Brainstorming is een methode om een groep mensen te stimuleren…

Lees meer

Succes case Gemeente Tilburg

Resultaat. Wij houden ervan bij Coach+Result. Daarom delen we ook graag deze case van Gemeente Tilburg met jullie….

Lees meer

Hoe motiveer je medewerkers?

Gemotiveerde en enthousiaste medewerkers. We willen ze allemaal. Maar hoe motiveer je medewerkers nou echt? Hoe inspireer je…

Lees meer

Tips voor het toepassen van vraagtechnieken

Vraagtechnieken Weet jij de juiste vragen te stellen in een gesprek? Het toepassen van relevante vraagtechnieken zorgt ervoor…

Lees meer

5 tips voor het ontvangen van feedback

“Ga JÍJ mij nu vertellen wat ÍK anders moet doen?!” Feedback, van dat woord worden de meeste mensen…

Lees meer

Omgaan met bezwaren, zo doe je dat!

De klant of prospect overtuigen van jouw product, dienst of organisatie? Het blijft een uitdaging. Verkoop benaderen vanuit…

Lees meer

Hoe maak je een plan van aanpak?

Wil jij graag een plan van aanpak maken? Maar heb je geen idee waar moet beginnen? In dit…

Lees meer

Zo breng je structuur aan in jullie verkoopoverleg

Hoe vaak organiseer jij een verkoopoverleg? En hoe kwalitatief zijn deze meetings? Een van de belangrijkste voorwaarden voor…

Lees meer

5 tips voor het verhogen van klantloyaliteit

We streven allemaal naar klantloyaliteit, maar waarom eigenlijk? Het hebben van loyale klanten levert je als organisatie veel…

Lees meer

Tips voor gestructureerd coachen in 5 fasen

In dit artikel bespreken we handige tips voor het coachen aan de hand van 5 fasen. Onderstaand hebben…

Lees meer

Heb jij jouw opleidingsbudget al benut?

De dagen zijn korter, het wordt kouder buiten en langzaamaan beginnen de winkels weer vol te liggen met…

Lees meer

5 redenen om te kiezen voor een Incompany training

Incompany trainingen leveren een groter rendement op! Dat is voor ons natuurlijk geen nieuws, toch is nog niet…

Lees meer

Nee zeggen is ook een antwoord

Nee zeggen heeft niet alleen te maken met goed plannen, organiseren en prioriteiten stellen. Het gaat er ook…

Lees meer

8 tips voor het voeren van een klachtengesprek

Klachten van klanten…iedere organisatie, iedere klantenservice/contactcenter medewerker heeft ermee te maken. Alarmbellen? Rampzalig? Negatieve publiciteit? Nee! Zie het…

Lees meer

Assertiever worden

Assertiever worden kun je leren! Of je je nu wilt ontwikkelen van het eerste naar het tweede niveau…

Lees meer

Omgaan met ghosting in een verkoopgesprek: 4 tactieken

“Nee, ik weet het zeker…die klant is binnen!” Is het je weleens gebeurd? Je denkt de deal 100%…

Lees meer

De 10 valkuilen van een coach

Wat houdt ‘coach’ zijn eigenlijk in? En wanneer ben je een goede coach? Volgens Van Dale betekent ‘coach’…

Lees meer

Klantcase Customer Service Azalp

In samenwerking met Azalp hebben wij een mooi traject opgezet. Het traject is opgezet met als doel de…

Lees meer

De voorbereiding van een verkoopgesprek

“Falen in de voorbereiding is de voorbereiding van het falen” Wil je een professionele indruk maken op klanten…

Lees meer

Resultaat in persoonlijke ontwikkeling? Zeker bij Coach+Result

“Doelen behalen is … kleine stappen zetten. Wat ga jij vandaag doen?” Natuurlijk zorgen wij ervoor dat ook…

Lees meer

Interview met Maryam: Beste Trainer van Nederland 2020

Naast dat Coach+Result als bureau een award heeft gewonnen voor De Beste Opleider van Nederland, is één van…

Lees meer

Coach+Result wederom ‘De Beste Opleider van Nederland’!

Vrijdag 29 januari 2021 organiseerde Springest voor de achtste keer de verkiezing tot ‘De Beste Opleider van Nederland’….

Lees meer

Samenwerking met Rabobank kring Midden-Nederland

Met trots kondigen we aan dat we een mooie samenwerking zijn aangegaan met Rabobank kring Midden-Nederland, segment Particulieren….

Lees meer

Afleiding door collega’s zorgt voor verminderde productiviteit

Uit onderzoek van Protime onder 1.019 medewerkers  is gebleken dat onder andere afleiding door collega’s de productiviteit negatief…

Lees meer

Bezwaren in een verkoopgesprek…voorkomen is beter dan genezen!

Iedere medewerker in sales zal het wel herkennen: bezwaren. Het voorkomen van bezwaren in een verkoopgesprek is eigenlijk…

Lees meer

Medewerkerstevredenheid verhogen? Kies voor coaching!

Bijna iedere organisatie heeft er moeite mee: het vinden van geschikt personeel. Op sommige momenten zijn er veel…

Lees meer

Klantverhaal Würth Nederland

Würth Nederland B.V. is een dochteronderneming van de Duitse Würth-Groep. De Würth-Groep is met haar kernactiviteit, de internationale…

Lees meer

Verkoopvaardigheden ontwikkelen: in 4 stappen je gunfactor verhogen

Ontwikkel je verkoopvaardigheden In verkoop draait alles om ‘iemand iets gunnen’; mensen kopen graag van aardige mensen. Het…

Lees meer

Succesvolle klantrelaties, ook in 2021!

Met het eind van het jaar in zicht wordt het tijd om vooruit te kijken naar komend jaar….

Lees meer

Zo benut je dit jaar nog je opleidingsbudget

De dagen zijn korter, het wordt kouder buiten en langzaamaan beginnen de winkels weer vol te liggen met…

Lees meer

In the spotlight: Agressietraining

In the spotlight: onze training grensoverschrijdend gedrag Het coronavirus – we kunnen er niet meer omheen. Het virus…

Lees meer

Concurreren met een optimale klantbeleving

Steeds meer organisaties zien klantbeleving als concurrentiestrategie en streven daarmee naar een optimale klantbeleving. Waar voorheen het onderscheid…

Lees meer

Afsluittechnieken bij een verkoopgesprek

Het afsluiten van het verkoopgesprek lijkt voor sommigen op het afleggen van een examen. Het is het moment…

Lees meer

7 tips om je verkoopgesprek tot een succes te maken

Heb jij in je bedrijf of in je functie regelmatig te maken met verkoopgesprekken? Wanneer je het succespercentage…

Lees meer

Cross selling tips: Haal meer uit je verkoopgesprekken!

Ieder verkoopgesprek biedt kansen tot extra verkoop; cross selling en up selling. Soms komen aanleidingen voor nieuwe verkoopkansen…

Lees meer

Klantverhaal Eurocept Homecare

Eurocept Homecare, uw ziekenhuis thuis, is een koploper in het leveren van maatwerk op het gebied van ziekenhuisverplaatste…

Lees meer

Het stappenplan voor presenteren

Last van ‘podiumvrees’ en onzekerheid als je een presentatie moet geven? Wil je zelfverzekerd en met plezier kunnen…

Lees meer

‘Ontwikkeling is zo waardevol’

Wil je jezelf voorstellen? Mijn naam is Esther Noordhoek en ik ben werkzaam als trainer-coach bij Coach+Result. Dit…

Lees meer