Actueel

Effectief coachen van medewerkers

Het coachmodel Coaching en begeleiding is een continu proces en de uitkomst ervan is afhankelijk van het succes...

Lees meer

7 tips om je luistergedrag te verbeteren

Herken je dat? Je bent in gesprek met iemand, je hoort de woorden die uitgesproken worden maar de...

Lees meer

Online klantcontact

Waarom online klantcontact? Klanten kiezen steeds vaker voor contact via online kanalen. Met als belangrijkste reden het gemak...

Lees meer

Beter samenwerken met collega’s

Beter samenwerken met collega’s en effectief communiceren: iedereen is anders Vraag jij je weleens af waarom de samenwerking...

Lees meer

Time management: 10 valkuilen

Aan de slag met time management! Heb je wel eens het gevoel dat je omkomt in het werk...

Lees meer

Coachen van medewerkers op de werkplek

Coachen van medewerkers op de werkplek: coaching ‘on the spot’ Coaching ‘on the spot’ is een intensieve manier...

Lees meer

Welkom in ons Trainingshuis

Nee, verhuisd zijn we niet. Ons trainingshuis voldoet uitstekend. Maar we vonden het wel tijd om ons merk...

Lees meer

Trainers gezocht!

Wil onderdeel zijn van ons team? Wij zijn gespecialiseerd in het vergroten van de commerciële slagkracht, het verhogen...

Lees meer

12 Tips voor woordgebruik in klantgesprekken

In onze communicatie spelen woorden een minder belangrijke rol dan we denken. We zijn verbaal ingesteld, toch verloopt...

Lees meer