Nieuws.

Van klacht naar kans in klantenservice
Mijn naam is Tara O’Neill, trainer bij Coach+Result. Ik werk met klantenserviceafdelingen en breng ze graag bij hoe…
Omgaan met perfectionisme
We weten allemaal dat omgaan met perfectionisme soms voelt als een constante strijd om alles perfect te doen….
Draagvlak creëren: 8 praktische tips
Draagvlak creëren is de motor achter succesvolle veranderingen. Het is de kunst om je team achter je ideeën…
Effectief omgaan met weerstand bij coaching
Als coach is het omgaan met weerstand een cruciale vaardigheid om medewerkers te helpen om persoonlijk te groeien….
Stevig in je schoenen staan? Do’s and don’ts
Op het werk kan het soms lastig zijn om stevig in je schoenen te staan. Je hebt te…
Omgaan met grensoverschrijdend gedrag
Het omgaan met grensoverschrijdend gedrag kan een lastige opgave zijn. Grensoverschrijdend gedrag op de werkvloer is een serieus…
Gemeente Sittard-Geleen: Alles wat je aandacht geeft, groeit!
Bij Coach+Result houden we van resultaat. Samen met gemeente Sittard-Geleen hebben wij onlangs een mooi traject neergezet op…
Hoe herken je de DISC gedragsstijlen in jouw team?
Wil je jouw team beter leren kennen op basis van de DISC gedragsstijlen? Een goed team heeft een…
Met deze tips kan jij vandaag klantvriendelijk zijn
Klantvriendelijk zijn is belangrijk voor elke organisatie die wil groeien en succesvol wil zijn. Iedere klant wenst een…
Klantgericht en professioneel telefoneren
Telefoneren is belangrijk in bijna ieder bedrijf. Het is de manier waarop we contact houden met klanten, prospecten…
5 onmisbare management skills uitgelicht
Het beheersen van goede management skills is niet bij iedereen een aangeboren talent. Dat betekent niet dat je…
5x inspiratie voor teamtrainingen
De productiviteit van je team stijgt als jij en je collega’s onderling beter samenwerken. Maar hoe doe je…
Onzeker op het werk? 3 manieren om dit te overwinnen
Onzeker zijn op je werk kan vervelend zijn en een grote impact hebben op jouw prestaties, zelfvertrouwen en…
5 tips voor een effectieve samenwerking
Een effectieve samenwerking is van belang als je successen in jouw team wil behalen. Hoe ga jij met…
In the spotlight: onze training Effectief coachen en begeleiden
Deze week lichten we opnieuw één van onze trainingen uit. Ben jij je bewust van de manier waarop…
6 tips voor stemgebruik
Ben jij je ervan bewust dat jouw stem je visitekaartje is? Stemgebruik, hoe belangrijk is dat eigenlijk? Je stem…
Beste Opleider van Nederland in 2021 én 2022
Coach+Result heeft wederom awards gewonnen! Yes, de verkiezingen voor ‘De Beste Opleider van Nederland’ zijn weer terug van…
Motiverend coachen, zo doe je dat
Motiverend coachen: een vaak gebruikte term. Misschien heb je deze op de werkvloer voorbij horen komen, of juist…
Succes case: Ducot Engineering & Advies
Bij Coach+Result houden we van resultaat. Samen met Ducot Engineering & Advies hebben we dit jaar een mooi…
Gespreksstructuur voor telefoonangst
Telefoonangst, het is iets wat steeds vaker voor lijkt te komen. Vooral de jongere generaties zijn gewend om…
Gedrag spiegelen voor een betere klantrelatie
Klanten kopen het liefst iets bij iemand die ze aardig vinden. Een ‘order’ wordt je immers gegund op…
Succes case Phact
Als team en als persoon wil je succesvol zijn. Dat geeft je werk voldoening. Bij Coach+Result hebben we…
12 Tips voor woordgebruik in klantgesprekken
In onze communicatie spelen woorden een minder belangrijke rol dan we denken. We zijn verbaal ingesteld, toch verloopt…
Commerciële vaardigheden: heb jij het in je?
Misschien heb je weleens gehoord van het begrip ‘Commerciële vaardigheden’. Maar wat zijn dat nu eigenlijk? Commerciële vaardigheden…
Klantgericht denken en handelen
‘De klant is koning’ is een oude uitspraak die nog steeds veel gebruikt wordt door ondernemers. Hiermee wordt…
Koopmotieven: zo speel je erop in
Elk mens, elke individu, heeft bepaalde terreinen waarvoor hij gevoelig is. De klant neemt zijn koopbeslissing op zowel…
Tips voor efficiënt werken: download onze tijdbespaarders en teamafspraken
Efficiëntie en effectiviteit zijn begrippen die in de zakenwereld veel worden gebruikt. Maar wat verstaan we er nu…
Nee verkopen aan klanten: zo pak je dit aan
Hoezeer je elke klant ook wilt helpen, soms moet je constateren dat je een klant niet kunt bieden…
10 tips voor het brengen van slecht nieuws
Slecht nieuws brengen. Het blijft lastig. Hoe breng je de boodschap het beste over, zonder de ander te…
Gratis whitepaper: Effectief brainstormen
Effectief brainstormen? Ontdek het met de gratis whitepaper! Brainstorming is een methode om een groep mensen te stimuleren…
Succes case Gemeente Tilburg
Resultaat. Wij houden ervan bij Coach+Result. Daarom delen we ook graag deze case van Gemeente Tilburg met jullie….
Hoe motiveer je medewerkers?
Gemotiveerde en enthousiaste medewerkers. We willen ze allemaal. Maar hoe motiveer je medewerkers nou echt? Hoe inspireer je…
Tips voor het toepassen van vraagtechnieken
Vraagtechnieken Weet jij de juiste vragen te stellen in een gesprek? Het toepassen van relevante vraagtechnieken zorgt ervoor…
5 tips voor het ontvangen van feedback
“Ga JÍJ mij nu vertellen wat ÍK anders moet doen?!” Feedback, van dat woord worden de meeste mensen…
Omgaan met bezwaren, zo doe je dat!
De klant of prospect overtuigen van jouw product, dienst of organisatie? Het blijft een uitdaging. Verkoop benaderen vanuit…
Hoe maak je een plan van aanpak?
Wil jij graag een plan van aanpak maken? Maar heb je geen idee waar moet beginnen? In dit…
Zo breng je structuur aan in jullie verkoopoverleg
Hoe vaak organiseer jij een verkoopoverleg? En hoe kwalitatief zijn deze meetings? Een van de belangrijkste voorwaarden voor…
5 tips voor het verhogen van klantloyaliteit
We streven allemaal naar klantloyaliteit, maar waarom eigenlijk? Het hebben van loyale klanten levert je als organisatie veel…
Tips voor gestructureerd coachen in 5 fasen
In dit artikel bespreken we handige tips voor het coachen aan de hand van 5 fasen. Onderstaand hebben…
Heb jij jouw opleidingsbudget al benut?
De dagen zijn korter, het wordt kouder buiten en langzaamaan beginnen de winkels weer vol te liggen met…
5 redenen om te kiezen voor een Incompany training
Incompany trainingen leveren een groter rendement op! Dat is voor ons natuurlijk geen nieuws, toch is nog niet…
Nee zeggen is ook een antwoord
Nee zeggen heeft niet alleen te maken met goed plannen, organiseren en prioriteiten stellen. Het gaat er ook…
8 tips voor het voeren van een klachtengesprek
Klachten van klanten…iedere organisatie, iedere klantenservice/contactcenter medewerker heeft ermee te maken. Alarmbellen? Rampzalig? Negatieve publiciteit? Nee! Zie het…
Assertiever worden
Assertiever worden kun je leren! Of je je nu wilt ontwikkelen van het eerste naar het tweede niveau…
Omgaan met ghosting in een verkoopgesprek: 4 tactieken
“Nee, ik weet het zeker…die klant is binnen!” Is het je weleens gebeurd? Je denkt de deal 100%…
De 10 valkuilen van een coach
Wat houdt ‘coach’ zijn eigenlijk in? En wanneer ben je een goede coach? Volgens Van Dale betekent ‘coach’…
Klantcase Customer Service Azalp
In samenwerking met Azalp hebben wij een mooi traject opgezet. Het traject is opgezet met als doel de…
De voorbereiding van een verkoopgesprek
“Falen in de voorbereiding is de voorbereiding van het falen” Wil je een professionele indruk maken op klanten…
Resultaat in persoonlijke ontwikkeling? Zeker bij Coach+Result
“Doelen behalen is … kleine stappen zetten. Wat ga jij vandaag doen?” Natuurlijk zorgen wij ervoor dat ook…
Interview met Maryam: Beste Trainer van Nederland 2020
Naast dat Coach+Result als bureau een award heeft gewonnen voor De Beste Opleider van Nederland, is één van…