Actueel
Effectief coachen van medewerkers
Het coachmodel Coaching en begeleiding is een continu proces en de uitkomst ervan is afhankelijk van het succes...
7 tips om je luistergedrag te verbeteren
Herken je dat? Je bent in gesprek met iemand, je hoort de woorden die uitgesproken worden maar de...
Online klantcontact
Waarom online klantcontact? Klanten kiezen steeds vaker voor contact via online kanalen. Met als belangrijkste reden het gemak...
Beter samenwerken met collega’s
Beter samenwerken met collega’s en effectief communiceren: iedereen is anders Vraag jij je weleens af waarom de samenwerking...
Time management: 10 valkuilen
Aan de slag met time management! Heb je wel eens het gevoel dat je omkomt in het werk...
Coachen van medewerkers op de werkplek
Coachen van medewerkers op de werkplek: coaching ‘on the spot’ Coaching ‘on the spot’ is een intensieve manier...
Welkom in ons Trainingshuis
Nee, verhuisd zijn we niet. Ons trainingshuis voldoet uitstekend. Maar we vonden het wel tijd om ons merk...
Trainers gezocht!
Wil onderdeel zijn van ons team? Wij zijn gespecialiseerd in het vergroten van de commerciële slagkracht, het verhogen...
12 Tips voor woordgebruik in klantgesprekken
In onze communicatie spelen woorden een minder belangrijke rol dan we denken. We zijn verbaal ingesteld, toch verloopt...