Nieuws.

Hoe maak je een plan van aanpak?

Wil jij graag een plan van aanpak maken? Maar heb je geen idee waar moet beginnen? In dit…

Lees meer

Zo breng je structuur aan in jullie verkoopoverleg

Hoe vaak organiseer jij een verkoopoverleg? En hoe kwalitatief zijn deze meetings? Een van de belangrijkste voorwaarden voor…

Lees meer

5 tips voor het verhogen van klantloyaliteit

We streven allemaal naar klantloyaliteit, maar waarom eigenlijk? Het hebben van loyale klanten levert je als organisatie veel…

Lees meer

Tips voor gestructureerd coachen in 5 fasen

In dit artikel bespreken we handige tips voor het coachen aan de hand van 5 fasen. Onderstaand hebben…

Lees meer

Heb jij jouw opleidingsbudget al benut?

De dagen zijn korter, het wordt kouder buiten en langzaamaan beginnen de winkels weer vol te liggen met…

Lees meer

5 redenen om te kiezen voor een Incompany training

Incompany trainingen leveren een groter rendement op! Dat is voor ons natuurlijk geen nieuws, toch is nog niet…

Lees meer

Nee zeggen is ook een antwoord

Nee zeggen heeft niet alleen te maken met goed plannen, organiseren en prioriteiten stellen. Het gaat er ook…

Lees meer

8 tips voor het voeren van een klachtengesprek

Klachten van klanten…iedere organisatie, iedere klantenservice/contactcenter medewerker heeft ermee te maken. Alarmbellen? Rampzalig? Negatieve publiciteit? Nee! Zie het…

Lees meer

Assertiever worden

Assertiever worden kun je leren! Of je je nu wilt ontwikkelen van het eerste naar het tweede niveau…

Lees meer

Omgaan met ghosting in een verkoopgesprek: 4 tactieken

“Nee, ik weet het zeker…die klant is binnen!” Is het je weleens gebeurd? Je denkt de deal 100%…

Lees meer

De 10 valkuilen van een coach

Wat houdt ‘coach’ zijn eigenlijk in? En wanneer ben je een goede coach? Volgens Van Dale betekent ‘coach’…

Lees meer

Klantcase Customer Service Azalp

In samenwerking met Azalp hebben wij een mooi traject opgezet. Het traject is opgezet met als doel de…

Lees meer

De voorbereiding van een verkoopgesprek

“Falen in de voorbereiding is de voorbereiding van het falen” Wil je een professionele indruk maken op klanten…

Lees meer

Resultaat in persoonlijke ontwikkeling? Zeker bij Coach+Result

“Doelen behalen is … kleine stappen zetten. Wat ga jij vandaag doen?” Natuurlijk zorgen wij ervoor dat ook…

Lees meer

Interview met Maryam: Beste Trainer van Nederland 2020

Naast dat Coach+Result als bureau een award heeft gewonnen voor De Beste Opleider van Nederland, is één van…

Lees meer

Coach+Result wederom ‘De Beste Opleider van Nederland’!

Vrijdag 29 januari 2021 organiseerde Springest voor de achtste keer de verkiezing tot ‘De Beste Opleider van Nederland’….

Lees meer

Samenwerking met Rabobank kring Midden-Nederland

Met trots kondigen we aan dat we een mooie samenwerking zijn aangegaan met Rabobank kring Midden-Nederland, segment Particulieren….

Lees meer

Afleiding door collega’s zorgt voor verminderde productiviteit

Uit onderzoek van Protime onder 1.019 medewerkers  is gebleken dat onder andere afleiding door collega’s de productiviteit negatief…

Lees meer

Bezwaren in een verkoopgesprek…voorkomen is beter dan genezen!

Iedere medewerker in sales zal het wel herkennen: bezwaren. Het voorkomen van bezwaren in een verkoopgesprek is eigenlijk…

Lees meer

Medewerkerstevredenheid verhogen? Kies voor coaching!

Bijna iedere organisatie heeft er moeite mee: het vinden van geschikt personeel. Op sommige momenten zijn er veel…

Lees meer

Klantverhaal Würth Nederland

Würth Nederland B.V. is een dochteronderneming van de Duitse Würth-Groep. De Würth-Groep is met haar kernactiviteit, de internationale…

Lees meer

Verkoopvaardigheden ontwikkelen: in 4 stappen je gunfactor verhogen

Ontwikkel je verkoopvaardigheden In verkoop draait alles om ‘iemand iets gunnen’; mensen kopen graag van aardige mensen. Het…

Lees meer

Succesvolle klantrelaties, ook in 2021!

Met het eind van het jaar in zicht wordt het tijd om vooruit te kijken naar komend jaar….

Lees meer

Zo benut je dit jaar nog je opleidingsbudget

De dagen zijn korter, het wordt kouder buiten en langzaamaan beginnen de winkels weer vol te liggen met…

Lees meer

In the spotlight: Agressietraining

In the spotlight: onze training grensoverschrijdend gedrag Het coronavirus – we kunnen er niet meer omheen. Het virus…

Lees meer

Concurreren met een optimale klantbeleving

Steeds meer organisaties zien klantbeleving als concurrentiestrategie en streven daarmee naar een optimale klantbeleving. Waar voorheen het onderscheid…

Lees meer

Afsluittechnieken bij een verkoopgesprek

Het afsluiten van het verkoopgesprek lijkt voor sommigen op het afleggen van een examen. Het is het moment…

Lees meer

7 tips om je verkoopgesprek tot een succes te maken

Heb jij in je bedrijf of in je functie regelmatig te maken met verkoopgesprekken? Wanneer je het succespercentage…

Lees meer

Cross selling tips: Haal meer uit je verkoopgesprekken!

Ieder verkoopgesprek biedt kansen tot extra verkoop; cross selling en up selling. Soms komen aanleidingen voor nieuwe verkoopkansen…

Lees meer

Klantverhaal Eurocept Homecare

Eurocept Homecare, uw ziekenhuis thuis, is een koploper in het leveren van maatwerk op het gebied van ziekenhuisverplaatste…

Lees meer

Het stappenplan voor presenteren

Last van ‘podiumvrees’ en onzekerheid als je een presentatie moet geven? Wil je zelfverzekerd en met plezier kunnen…

Lees meer

‘Ontwikkeling is zo waardevol’

Wil je jezelf voorstellen? Mijn naam is Esther Noordhoek en ik ben werkzaam als trainer-coach bij Coach +…

Lees meer

Live online trainen met onze eigen trainer-coaches

Live online trainen? Met onze eigen trainer-coaches? Dat kan! Gewoon zoals je van ons gewend bent op een…

Lees meer

Wat zijn jouw ’tijdvreters’ en ‘valkuilen’?

Kom je structureel tijd te kort? Heb je moeite met het plannen en organiseren van jouw werkzaamheden en…

Lees meer

Coach + Result ‘De Beste Opleider van Nederland’!

Coach + Result wint voor het 5e jaar de award voor ‘De Beste Opleider van Nederland’!    …

Lees meer

6 tips voor stemgebruik

Ben jij je ervan bewust dat jouw stem je visitekaartje is? Stemgebruik, hoe belangrijk is dat eigenlijk? Je stem…

Lees meer

Sales skills ontwikkelen

Beter verkopen? Speel in op de koopmotieven van je klanten Een klant is geïnteresseerd in jouw product of…

Lees meer

Effectief coachen van medewerkers

Het coachmodel Coaching en begeleiding is een continu proces en de uitkomst ervan is afhankelijk van het succes…

Lees meer

7 tips om je luistergedrag te verbeteren

Herken je dat? Je bent in gesprek met iemand, je hoort de woorden die uitgesproken worden maar de…

Lees meer

Online klantcontact

Waarom online klantcontact? Klanten kiezen steeds vaker voor contact via online kanalen. Met als belangrijkste reden het gemak…

Lees meer

Beter samenwerken met collega’s

Beter samenwerken met collega’s en effectief communiceren: iedereen is anders Vraag jij je weleens af waarom de samenwerking…

Lees meer

Time management: 10 valkuilen

Aan de slag met time management! Heb je wel eens het gevoel dat je omkomt in het werk…

Lees meer

Coachen van medewerkers op de werkplek

Coaching ‘on the spot’ Coaching ‘on the spot’ is een intensieve manier van ‘begeleiden’ van medewerkers op de…

Lees meer

Welkom in ons Trainingshuis

Nee, verhuisd zijn we niet. Ons trainingshuis voldoet uitstekend. Maar we vonden het wel tijd om ons merk…

Lees meer

Trainers gezocht!

Wil onderdeel zijn van ons team? Wij zijn gespecialiseerd in het vergroten van de commerciële slagkracht, het verhogen…

Lees meer

12 Tips voor woordgebruik in klantgesprekken

In onze communicatie spelen woorden een minder belangrijke rol dan we denken. We zijn verbaal ingesteld, toch verloopt…

Lees meer