Spring naar content

Nieuws.

Van klacht naar kans in klantenservice

Mijn naam is Tara O’Neill, trainer bij Coach+Result. Ik werk met klantenserviceafdelingen en breng ze graag bij hoe…

Lees meer

Omgaan met perfectionisme

We weten allemaal dat omgaan met perfectionisme soms voelt als een constante strijd om alles perfect te doen….

Lees meer

Draagvlak creëren: 8 praktische tips

Draagvlak creëren is de motor achter succesvolle veranderingen. Het is de kunst om je team achter je ideeën…

Lees meer

Effectief omgaan met weerstand bij coaching

Als coach is het omgaan met weerstand een cruciale vaardigheid om medewerkers te helpen om persoonlijk te groeien….

Lees meer

Stevig in je schoenen staan? Do’s and don’ts

Op het werk kan het soms lastig zijn om stevig in je schoenen te staan. Je hebt te…

Lees meer

Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

Het omgaan met grensoverschrijdend gedrag kan een lastige opgave zijn. Grensoverschrijdend gedrag op de werkvloer is een serieus…

Lees meer

Gemeente Sittard-Geleen: Alles wat je aandacht geeft, groeit!

Bij Coach+Result houden we van resultaat. Samen met gemeente Sittard-Geleen hebben wij onlangs een mooi traject neergezet op…

Lees meer

Hoe herken je de DISC gedragsstijlen in jouw team?

Wil je jouw team beter leren kennen op basis van de DISC gedragsstijlen? Een goed team heeft een…

Lees meer

Met deze tips kan jij vandaag klantvriendelijk zijn

Klantvriendelijk zijn is belangrijk voor elke organisatie die wil groeien en succesvol wil zijn. Iedere klant wenst een…

Lees meer

Klantgericht en professioneel telefoneren

Telefoneren is belangrijk in bijna ieder bedrijf. Het is de manier waarop we contact houden met klanten, prospecten…

Lees meer

5 onmisbare management skills uitgelicht

Het beheersen van goede management skills is niet bij iedereen een aangeboren talent. Dat betekent niet dat je…

Lees meer

5x inspiratie voor teamtrainingen

De productiviteit van je team stijgt als jij en je collega’s onderling beter samenwerken. Maar hoe doe je…

Lees meer

Onzeker op het werk? 3 manieren om dit te overwinnen

Onzeker zijn op je werk kan vervelend zijn en een grote impact hebben op jouw prestaties, zelfvertrouwen en…

Lees meer

5 tips voor een effectieve samenwerking

Een effectieve samenwerking is van belang als je successen in jouw team wil behalen. Hoe ga jij met…

Lees meer

In the spotlight: onze training Effectief coachen en begeleiden

Deze week lichten we opnieuw één van onze trainingen uit. Ben jij je bewust van de manier waarop…

Lees meer

6 tips voor stemgebruik

Ben jij je ervan bewust dat jouw stem je visitekaartje is? Stemgebruik, hoe belangrijk is dat eigenlijk? Je stem…

Lees meer

Beste Opleider van Nederland in 2021 én 2022

Coach+Result heeft wederom awards gewonnen! Yes, de verkiezingen voor ‘De Beste Opleider van Nederland’ zijn weer terug van…

Lees meer

Motiverend coachen, zo doe je dat

Motiverend coachen: een vaak gebruikte term. Misschien heb je deze op de werkvloer voorbij horen komen, of juist…

Lees meer

Succes case: Ducot Engineering & Advies

Bij Coach+Result houden we van resultaat. Samen met Ducot Engineering & Advies hebben we dit jaar een mooi…

Lees meer

Gespreksstructuur voor telefoonangst

Telefoonangst, het is iets wat steeds vaker voor lijkt te komen. Vooral de jongere generaties zijn gewend om…

Lees meer

Gedrag spiegelen voor een betere klantrelatie

Klanten kopen het liefst iets bij iemand die ze aardig vinden. Een ‘order’ wordt je immers gegund op…

Lees meer

Succes case Phact

Als team en als persoon wil je succesvol zijn. Dat geeft je werk voldoening. Bij Coach+Result hebben we…

Lees meer

12 Tips voor woordgebruik in klantgesprekken

In onze communicatie spelen woorden een minder belangrijke rol dan we denken. We zijn verbaal ingesteld, toch verloopt…

Lees meer

Commerciële vaardigheden: heb jij het in je?

Misschien heb je weleens gehoord van het begrip ‘Commerciële vaardigheden’. Maar wat zijn dat nu eigenlijk? Commerciële vaardigheden…

Lees meer

Klantgericht denken en handelen

‘De klant is koning’ is een oude uitspraak die nog steeds veel gebruikt wordt door ondernemers. Hiermee wordt…

Lees meer

Koopmotieven: zo speel je erop in

Elk mens, elke individu, heeft bepaalde terreinen waarvoor hij gevoelig is. De klant neemt zijn koopbeslissing op zowel…

Lees meer

Tips voor efficiënt werken: download onze tijdbespaarders en teamafspraken

Efficiëntie en effectiviteit zijn begrippen die in de zakenwereld veel worden gebruikt. Maar wat verstaan we er nu…

Lees meer

Nee verkopen aan klanten: zo pak je dit aan

Hoezeer je elke klant ook wilt helpen, soms moet je constateren dat je een klant niet kunt bieden…

Lees meer

10 tips voor het brengen van slecht nieuws

Slecht nieuws brengen. Het blijft lastig. Hoe breng je de boodschap het beste over, zonder de ander te…

Lees meer

Gratis whitepaper: Effectief brainstormen

Effectief brainstormen? Ontdek het met de gratis whitepaper! Brainstorming is een methode om een groep mensen te stimuleren…

Lees meer

Succes case Gemeente Tilburg

Resultaat. Wij houden ervan bij Coach+Result. Daarom delen we ook graag deze case van Gemeente Tilburg met jullie….

Lees meer

Hoe motiveer je medewerkers?

Gemotiveerde en enthousiaste medewerkers. We willen ze allemaal. Maar hoe motiveer je medewerkers nou echt? Hoe inspireer je…

Lees meer

Tips voor het toepassen van vraagtechnieken

Vraagtechnieken Weet jij de juiste vragen te stellen in een gesprek? Het toepassen van relevante vraagtechnieken zorgt ervoor…

Lees meer

5 tips voor het ontvangen van feedback

“Ga JÍJ mij nu vertellen wat ÍK anders moet doen?!” Feedback, van dat woord worden de meeste mensen…

Lees meer

Omgaan met bezwaren, zo doe je dat!

De klant of prospect overtuigen van jouw product, dienst of organisatie? Het blijft een uitdaging. Verkoop benaderen vanuit…

Lees meer

Hoe maak je een plan van aanpak?

Wil jij graag een plan van aanpak maken? Maar heb je geen idee waar moet beginnen? In dit…

Lees meer

Zo breng je structuur aan in jullie verkoopoverleg

Hoe vaak organiseer jij een verkoopoverleg? En hoe kwalitatief zijn deze meetings? Een van de belangrijkste voorwaarden voor…

Lees meer

5 tips voor het verhogen van klantloyaliteit

We streven allemaal naar klantloyaliteit, maar waarom eigenlijk? Het hebben van loyale klanten levert je als organisatie veel…

Lees meer

Tips voor gestructureerd coachen in 5 fasen

In dit artikel bespreken we handige tips voor het coachen aan de hand van 5 fasen. Onderstaand hebben…

Lees meer

Heb jij jouw opleidingsbudget al benut?

De dagen zijn korter, het wordt kouder buiten en langzaamaan beginnen de winkels weer vol te liggen met…

Lees meer

5 redenen om te kiezen voor een Incompany training

Incompany trainingen leveren een groter rendement op! Dat is voor ons natuurlijk geen nieuws, toch is nog niet…

Lees meer

Nee zeggen is ook een antwoord

Nee zeggen heeft niet alleen te maken met goed plannen, organiseren en prioriteiten stellen. Het gaat er ook…

Lees meer

8 tips voor het voeren van een klachtengesprek

Klachten van klanten…iedere organisatie, iedere klantenservice/contactcenter medewerker heeft ermee te maken. Alarmbellen? Rampzalig? Negatieve publiciteit? Nee! Zie het…

Lees meer

Assertiever worden

Assertiever worden kun je leren! Of je je nu wilt ontwikkelen van het eerste naar het tweede niveau…

Lees meer

Omgaan met ghosting in een verkoopgesprek: 4 tactieken

“Nee, ik weet het zeker…die klant is binnen!” Is het je weleens gebeurd? Je denkt de deal 100%…

Lees meer

De 10 valkuilen van een coach

Wat houdt ‘coach’ zijn eigenlijk in? En wanneer ben je een goede coach? Volgens Van Dale betekent ‘coach’…

Lees meer

Klantcase Customer Service Azalp

In samenwerking met Azalp hebben wij een mooi traject opgezet. Het traject is opgezet met als doel de…

Lees meer

De voorbereiding van een verkoopgesprek

“Falen in de voorbereiding is de voorbereiding van het falen” Wil je een professionele indruk maken op klanten…

Lees meer

Resultaat in persoonlijke ontwikkeling? Zeker bij Coach+Result

“Doelen behalen is … kleine stappen zetten. Wat ga jij vandaag doen?” Natuurlijk zorgen wij ervoor dat ook…

Lees meer

Interview met Maryam: Beste Trainer van Nederland 2020

Naast dat Coach+Result als bureau een award heeft gewonnen voor De Beste Opleider van Nederland, is één van…

Lees meer